בשורה לכל חובבות הביוטי: מותג האיפור הנחשק KIKO MILANO הגיע לישראל. החנות הראשונה נפתחה היום (שלישי) בקניון איילון שברמת גן ובמקביל עלתה לאוויר חנות און ליין של המותג שמספקת משלוחים לכל רחבי הארץ.
KIKO MILANO נוסדה ב-1997 במילאנו ומאז חוללה מהפכה בדרך בה מוצרי קוסמטיקה נמכרים ברחבי העולם. הצלחת המותג ברחבי העולם נובעת בשל הנגשת מוצרי איפור מקצועיים לצרכנים, כשלמותג כ-1,600מוצרים שונים שמוצעים בחנות בעמדות וסטנדים.
המוצרים מוצעים בשלל מרקמים וצבעים עם מגוון אופציות ליצירת שילובים ומראות איפור. מדובר במחיר נמוך תוך שמירה על איכות המוצר, המותג עדכני וטרנדי ועושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות. המותג מצליח מאוד גם בנוכחות הרשת שלו וחצה את קו השלושה מיליון עוקבים באינסטגרם ואת רף הארבעה וחצי מיליוני עוקבים בפייסבוק.
בארץ קבוצת הודיס-קסטרו היא זכיינית המותג. רון רוטר, סמנכ"ל קבוצת קסטרו, מציין כי כניסת המותג לישראל מהווה בשורה לצרכניות הישראליות. "מדובר באחד המותגים המבוקשים ביותר על ידי ישראליות. וכל מי שמבינה בביוטי מחכה שהמותג יגיע לארץ. אנחנו שמחים לייצג את המותג בישראל ולהביא לצרכנית את הטרנדים המובילים במחירים תחרותיים שינועו בין 96-10 שקלים".
לדבריו בחודש הבא יפתח סניפים בקניון מלחה בירושלים וכחודש לאחר מכן בקניון עיר ימים בנתניה. במהלך השנה צפויים להיפתח סך הכל שישה סניפים ותוך שלוש שנים הצפי הוא ל-40 סניפים ברחבי הארץ.
בחנות תמצאו שלל צלליות לעיניים החל מ-15 שקלים, שפתונים שהם גם סטיק בשילוב גלוס במחיר 29 שקלים, שפתון עמיד במחיר 54 שקלים, סומק בסטיק במחיר 59 שקלים וסטיק לחות שניתן לשאת בתיק ולרענן את הפנים במהלך היום במחיר של 40 שקלים.
גם טרנד המסקרות הצבעוניות קיים בkiko ב-30 שקלים ליחידה עם מסקרות בגוונים סגול, תכלת וירוק מלבד הצבעים הקלסיים. מגוון רחב של צבעי לקים תמצאו במותג במחיר של 10 שקלים.
באשר למייק-אפ, תמצאו שלל גוונים להתאמה טובה לכל גוון וסוג עור החל מ-39 שקלים ועד מייק אפ שהוא גם קונסילר במחיר 95 שקלים. לזכות המותג ייאמר שהם מקפידים להוסיף לכל מוצר רכיבים מטפחים לשמירה על העור ומסנני קרינה בטווח רחב, דבר ההופך את הפורמולות למתאימות במיוחד לאקלים הישראלי.
מדובר בחנות ה-23 בלבד בעולם (מתוך למעלה מ-900 נקודות מכירה) שמעוצבת בצבע לבן ונקי עם נגישות למאות המוצרים להתנסות. הצגת המוצרים משולבת באווירת מוזיקה אלקטרונית, מה שמדגיש את החוויה עבור הצרכנית כמו ילד בחנות ממתקים, תרצו להעמיס הכל לשקית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו