חברת התקשורת פרטנר תקים מועדון לקוחות צרכני, שיציע מוצרים פיננסיים (תוכניות חיסכון, הלוואות וכו') על בסיס כרטיס אשראי חוץ־בנקאי, באמצעות אחת מחברות כרטיסי האשראי.
בפנייה שנשלחה אתמול לחברות האשראי הפועלות בישראל, ביקשה פרטנר לקבל הצעות לשירותים מחברת אשראי אחת, וציינה כי מועדון הלקוחות החדש שיקום, יתבסס על תשתית של כרטיס אשראי בינלאומי - ויזה או מאסטרקארד - או מותג פרטי בינלאומי דוגמת אמריקן אקספרס או דיינרס.
בחודשים האחרונים דיווחה פרטנר על כוונתה להיכנס לתחום האשראי. מדובר בצעד ראשון בשורת צעדים שעליהם עובדים בחברה, במסגרת הפעילות המתוכננת - "פרטנר פיננסים" (Partner Finance).
"הראשונה להתרחב"
לחברת פרטנר מיליוני לקוחות פעילים, פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יומיומי ברשת הסלולר, שירותי ספק ותשתית של אינטרנט, שירותי טלוויזיה, טלפוניה ושיחות בינלאומיות מישראל ומחו"ל.
לצד זאת, החברה מחזיקה במערך שירות ומכירה נרחב בפלטפורמות הדיגיטליות, בנוסף לשירות במוקדים הטלפוניים ובעשרות מרכזים, חנויות ודוכנים של החברה, אשר פרוסים בכל רחבי הארץ.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל הקבוצה, מסר כי חברת פרטנר היא הראשונה בתחום התקשורת אשר מתרחבת גם לעבר התחום הפיננסי.
"אנחנו מתחילים היום דרך משמעותית", הכריז בנבנישתי, "כפי שידענו לחולל שינוי בשוק הטלוויזיה הרב־ערוצית ובתחום תשתיות האינטרנט על גבי סיבים אופטיים, אני בטוח שנצליח להרחיב את התחרות גם בתחום הפיננסי, ולהשיא ערך אמיתי ללקוחות שלנו ולמשקיעים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו