ספוטיפיי שואפת להשתלט על שוק הפודקאסטים

חברת שירותי המוזיקה הכריזה על הסכם לקניית חברות המדיה גימלט ואנקור • על פי דיווחים שונים, ג'ימלט נרכשה ב-230 מיליון דולר

שואפת להפוך למובילה בתחום הפודקאסטים. ספוטיפיי // צילום: AFP

תאגיד שירותי הזרמת המוזיקה ספוטיפיי הכריז היום (רביעי) על רכישת שתי חברות המדיה והפודקאסטים ג'ימלט ואנקור (Anchor). פרטי העסקה לא נמסרו רשמית, אך על פי דיווחים שונים, ג'ימלט לבדה נרכשה בסכום של 230 מיליון דולר. 

"אנו מצפים להמשיך ולהעצים יוצרים ברחבי העולם כדי למשוך קהל, לייצר הכנסות, והכי חשוב: להשמיע את קולם", נמסר מספוטיפיי. בחברה מקווים להפוך בכך לבמה המרכזית בעולם לתכני שמע שונים, מפודקאסטים ועד אלבומים שלמים. בעקבות זאת, ספוטיפיי צפויה להפוך גם למפיקת על של פודקאסטים וגם לבמה המובילה ליוצרים בתחום. גימלט מביאה עימה תשתית לפיתוח, להפצה ולהפקה, ואילו אנקור מחזיקה בשלל כלים טכנולוגיים ליוצרי פודקאסטים, המאפשרים להקליט ולהפיץ פודקסאטים בדרכים.

לספוטיפיי יש כיום כ-207 מיליון משתמשים, 96 מיליון מנויים משלמים ולפי נתוני סטטסיטיקה, לחברה יש כ-50 מיליון מנויים פעילים בחודש. 

לעוד חדשות הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר