פרסום ראשון: איל מקיאג' משיקה אתר

רשת האיפור הבינ"ל נכנסת לאונליין עם אפשרות להזמין איפור וקורסי לימודים • לרגל ההשקה מציע האתר 30 אחוזי הנחה

מצטרפים לזירת האונליין // צילום: יניב אדרי

חברת איל מקיאג' ישראל משיקה לראשונה אתר מקוון. מדובר באתר שמציע מגוון מוצרי איפור, עם אפשרות להזמין שירותי איפור וקורסי לימודים. לרגל ההשקה, מציע האתר 30 אחוזי הנחה על כל המוצרים. בנוסף, בכל הזמנה של שני מוצרים מקבלים גליטר אייליינר במתנה.

לדברי יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל: "מטרת האתר היא לייצר נקודת מפגש של הלקוחות שלנו עם המותג. יש לנו 41 סניפים בישראל. זה המותג מונו ברנד (חנויות שמוכרות מותג אחד) הכי גדול בארץ. אנחנו רוצים לתת ללקוחות חדשות את האפשרות להיחשף למגוון של המוצרים שלנו ולהעניק לוותיקות אופציית רכישה נוספת, היות והצרכניות עברו שינוי בשנים האחרונות.

אנחנו מניחים שחלק מהלקוחות יעדיפו לרכוש אונליין, וחלק עדיין יגיעו  לסניף לראות את המוצר ולהתנסות בו. יש אצלנו יתרון באופליין כי יש לנו מאפרים ומאפרות מקצועיים שמראים איך להתאפר. עם זאת, יש לקונות שכבר מכירות את המוצרים אין צורך לבוא במגע עם מאפרים, הן רוצות להזמין מוצרים שהן הזמינו כבר בעבר".

מחירים ומשלוחים

לגבי המחירים באתר ארן אומר: "המחירים באתר יהיו אותם מחירים בדיוק כמו בסניפים, כשהמטרה שלנו היא לייצר שפה אחידה בין שתי הפלטפורמות. יצאנו במבצע השקה של 30 אחוז הנחה ואני מעריך שהוא יוצע עד סוף פברואר. בסוף השאיפה היא שלקוחה בצפון ובדרום תוכל להנות מאותן הטבות כמו בחנויות. אנחנו עובדים על האתר מעל לשנה וחצי, ומבחינת האווירה הוא משדר רמה בינלאומית".

"בחמש השנים האחרונות הכפלנו את הגודל של הרשת" // צילום: יניב אדרי

לגבי המשלוחים ארן מוסיף: "בשלב הראשון המשלוח יוצע עד 48 שעות. אני מאמין שאחרי זה נשתפר ל-24 שעות. בקנייה מעל 200 שקלים המשלוח יהיה חינם, מתחת לזה מדובר ב-17 שקלים. בקרוב תתווסף פונקציה של איסוף מהסניפים ללא עלות. 

אחת מנקודות הבידול שלנו הוא שאנחנו מתחרים בשוק קמעונאי עם 41 חנויות, אבל יש לנו גם רשת בתי ספר. בעולם הקמעונאי אנחנו מציעים שירותי איפור שונים שאפשר לעשות עליהם בוקינג באתר ולהגיע לסניף. האתר יציע גם תוכן כדוגמת מאפרים שמלמדים איך להתאפר עם המוצרים שלנו״. 

מבחינת יעדי מכירות אומר ארן: "אנחנו רוצים שהאתר יהיה בין השלוש החנויות המובילות ברשת בשלב הראשון".

היום צרכניות רבות מזמינות מוצרי איפור באונליין מאתרים בחו"ל, איך תתחרו בזה?

"אנחנו בישראל 23 שנה. בחמש השנים האחרונות עברנו תהליך של צמיחה והכפלנו את הגודל של הרשת. בסוף המוצרים הם מעבר למחיר, ובינתיים זה מוכיח את עצמו בשטח. אני מעדיף להסתכל על העולם שלי ולראות איך אני משפר את המגוון עבור הלקוחות. בעולם של האיפור היתרון הוא להתאים את המוצר עבור הלקוחה. 

תציעו מהדורות מוגבלות באתר?

"בשלב הראשון זה לא יקרה. יכול להיות שנציע בהמשך". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר