צילום: אסף עברון // שירותי הייעוץ בצ'אט יינתנו ללא תשלום ויהיו זמינים לציבור הרחב

צ'אט עם רוקח - זמין חינם לכולם

סופר־פארם השיקה שירות חדש לכלל הציבור • השירות לא כרוך בתשלום • רוקח ישיב לשאלותיכם בענייני תרופות, מינונים, תופעות לוואי ועוד

רשת בתי המרקחת סופר־פארם החלה להפעיל מאתמול שירות חדש - צ'אט עם רוקח. במסגרת השירות, יעניקו רוקחי הרשת ייעוץ רוקחי ללקוחות באמצעות צ'אט המופעל באתר "סופר־פארם אונליין". 

שירותי הייעוץ בצ'אט יינתנו ללא תשלום ויהיו זמינים לציבור הרחב, ללא צורך בהשתייכות לקופת חולים או במתן פרטים מזהים. בשלב זה, יפעל השירות בימים א'־ה' בין השעות 09:00-21:00 והוא צפוי להתרחב בהמשך, בהתאם לצורכי הלקוחות.

הצ'אט יספק מענה מהיר לצרכיהם השונים של הלקוחות ולהתמודדויות יומיומיות כדוגמת חום גבוה בקרב ילדים, שילוב בין תרופות שונות, תוספי תזונה מומלצים וכדומה. הצ'אט מנוהל על ידי רוקחים מקצועיים מרשת סופר־פארם, אשר יהיו זמינים 12 שעות ביממה ויתנו מענה לשאלות מקצועיות בתחום הרוקחות. לפונים תינתן גם האפשרות להשאיר פרטים ולקבל תשובה רלוונטית בדואר אלקטרוני.

בסופר־פארם אומרים כי השירות נולד במטרה להנגיש לציבור הרחב ייעוץ רוקחי בנושאי בריאות כלליים, כחלק מאסטרטגיית החדשנות ושיפור השירות של הרשת. כל שצריך לעשות, הוא להיכנס לקטגוריית "בית מרקחת" באתר הסחר של הרשת, וללחוץ על צ'אט עם רוקח/ת בפינה הימנית התחתונה של המסך. יש לכתוב שם פרטי, כתובת אי־מייל ומספר טלפון. 

לדוגמה, נכנסנו לצ'אט וכתבנו שאלה לגבי מינון תרופה לתינוקות במשקל מסוים. הרוקח השיב מייד "אני מייד מתפנה", ובתוך שתי דקות קיבלנו תשובה לגבי מינון התרופה.  

יוסי אמיר, סמנכ"ל תפעול סופר־פארם, מסר כי "אנחנו תמיד מחפשים אחר דרכים חדשות לשדרג את חוויית הלקוח, לתת מענה לצרכים השונים של הלקוחות ולהעניק שירות איכותי, מקצועי, נגיש וזמין יותר. אנו שמחים להשיק את השירות החדש שמאפשר לכל אדם להיוועץ עם רוקח מיומן, מכל מקום וללא צורך בהגעה לסניף.

"ישנן שאלות רבות, בין אם דחופות, כמו טיפול מיידי בחום, או שאלות כלליות על שילוב בין תרופות, שרוקחי הרשת יוכלו לתת עליהן מענה מבלי לפגוש את הלקוח בדלפק". 

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו