הלמבורגיני של האפיפיור יכולה להיות שלכם תמורת 10$

אתר שבמצע הגרלות למטרות צדקה מציע למבורגיני הורקאן בשווי 2 מיליון שקל שניתנה לאפיפיור פרנציסקוס, כולל טקס פרטי עם הוד קדושתו בוותיקן • לא רוצים מכונית מרוץ? יש גם "דרינק" עם הילרי קלינטון

למבורגיני הורקאן // צילום: Norbert Aepli, ויקיפדיה

האפיפיור מציע לכם למבורגיני - לא תקחו? אתר omaze.com העוסק בהגרלות למטרות צדקה, מציע להגריל מכונית למבורגיני הורקאן, שניתנה כמתנה לאפיפיור פרנציסקוס. הזוכה המאושר יוטס מכל מקום בעולם לרומא, ישוכן במלון פאר, והמכונית תוענק לו בטקס פרטי עם האפיפיור בוותיקן - שגם יחתום עליה.

 

למתעניינים: ניתן לתרום החל מ-10 דולרים ועד 5,000. ככל שסכום התרומה גדול יותר, מקבלים יותר "כניסות" להגרלה, וסיכויי הזכייה עולים. ההכנסות מההגרלה יוענקו לפרויקטים שונים של צדקה מטעם "קרן הצדקה הנוצרית של אמריקה" (CAFA), כגון בנייה מחדש של כפרים שנהרסו במלחמות, סיוע לקורבנות הסחר בבני אדם, טיפול רפואי וחינוך לקהילות נזקקות בעולם, ועוד.

 

ללמבורגיני הורקאן מנוע בנפח 5,204 סמ"ק שמספק 610 כ"ס. היא מאיצה מ-0 ל-100 ב-3.2 שניות, עד למהירות מרבית של 325 קמ"ש. זו לא בדיוק המכונית לקחת למכולת: תא המטען הזעיר (מקדימה) יכיל תיק קטן, בקושי. מחירה בישראל עומד על כ-2 מיליון שקלים, אם כי לא ברור כמה חמלה נוצרית יגלו ברשות המיסים אם תזכו במכונית המקודשת.

 

omaze.com מעלה בכל שנה עשרות הגרלות לאירועים ייחודיים עם כוכבי קולנוע, ריאליטי, ימי כיף עם ידוענים ועוד. במקביל ללמבורגיני המקודשת, מוצעת באתר גם הגרלה שאולי תקרוץ פחות לישראלים: הזוכה בה יזכה ב"דרינק" עם הילרי קלינטון (בלי ביל), ובצפייה משותפת איתה במחזמר ברודווי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר