צילום: יואב ארי דודקביץ // נאה ושגב

בוקי נאה: "איתי שגב בן אדם מלוכלך"

"איתי שגב ברח, אני שילמתי את חובותיו", מצהיר העיתונאי לשעבר ומתמודד "הישרדות VIP" בוקי נאה בכעס על מי שחלק עמו את האי, בעקבות הכתבה בה נחשף שהקומיקאי נאלץ לישון ברחוב • רחמים? תשכחו מזה

בוקי כועס על איתי: אמש שודר ריאיון של חיים אתגר עם איתי שגב, שבמהלכו חשף שגב שנקלע לקשיים כלכליים, שבעקבותיהם נאלץ לישון ברחוב. מי שפחות התרגש מהריאיון הוא העיתונאי לשעבר בוקי נאה, שהיה יחד עם שגב ב"הישרדות VIP" והיה אחד מאלה שבחרו בו במועצת השבט הקריטית שהעניקה לו את המיליון.

"אני בטוח שהוא לא מספיק גבר אמיץ לספר בריאיון למה אנחנו מאוד כועסים עליו ולמה אין לו אומץ להסתכל לי בעיניים, אני ששילמתי את חובותיו", כתב נאה בפייסבוק. "כשקיבל מיליון שקל ב'הישרדות' הוא לא שילם את חובותיו והתחייבויותיו, ולא נתן שקל לאף מסכן, אז אין שום סיבה בעולם שמישהו יתרום לו עכשיו שקל".


"הוא ברח והוא מדבר איתנו?". נאה // צילום: משה שי

נאה, נראה שאתה כועס.

"נכון, כי אנחנו היינו כולנו ישרים וסיכמנו עם איתי שגב וקבענו שהוא ייקח את המיליון ובתמורה ייקח אותנו לתאילנד, והכל בעלות של ‭ 60‬אלף שקלים. לחצנו ידיים ואני הייתי ערב. רגע אחרי שנגמר הגמר, איתי שגב ברח. הוא ברח והוא מדבר איתנו? אני הייתי מחויב לכסף ולכן אני שילמתי את הכסף לכולם, אבל הוא נעלם".

הופתעת?

"יש לי הרבה מה להגיד אבל יש דברים שאי אפשר לכתוב. גם על המסך וגם מחוצה לו אני נחשפתי לבן אדם מלוכלך. גם כשנתנו לו את מיליון השקלים הוא אמר שזה יהיה בשביל להציל את בתו מחרפת רעב. אם לאבא שלך ולאבא שלי היה מיליון שקלים הם היו יודעים מה לעשות איתם כדי לא להגיע למצב הזה".


"נחשפתי לבן אדם מלוכלך". שגב, נאה וחברים על האי של "הישרדות VIP" // צילום: באדיבות ערוץ עשר

את תגובתו של איתי שגב לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הכתבה.

 • יוצרי השיר של עומר אדם בדרך לתביעה

 • הקמפיין הפרובוקטיבי חורך את הרשת

 • לא אייל: הזמר שאילנית ואלירז רוצים בחתונה

 • עקפו את ביונסה: המוזיקאיות המרוויחות בעולם

 • 2,800 אמנים נגד חוק "נאמנות בתרבות"

 

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו