חברות הקוסמטיקה השונות השיקו לאחרונה מוצרי טיפוח המיועדים לחורף וכן חידושים מעניינים בתחום. המותג קילס השיק סרום חדשני המכיל ריכוז גבוה של ויטמין סי וניחוח של פירות הבר, חברת שוורצקופף השיקה סדרת טיפוח לשיער לגבר והמותג היוקרתי ג'יבנשי השיק קרם אנטי אייג'ינג לפנים.
סרום לפנים - קיל'ס
מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס פתחו מתחם פופ אפ ייחודי שיפעל בקניון רמת אביב בתל אביב עד סוף חודש דצמבר לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה.
בין המוצרים: סרום חדשני בשם Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C וחומצה הילארונית. לדברי החברה מדובר בסרום אנטי-אייג'ינג עוצמתי שהוכח מחקרית כמסייע למראה עור קורן ואחיד, ולהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים.
ניסינו: הסרום בעל ניחוח ארומטי של פירות הדר, נספג במהירות בעור ואינו מותיר תחושה שמנונית או דביקה. אחרי שימוש של שבועיים העור נראה חיוני ומואר יותר.
השורה התחתונה: עומד בהבטחה, קיים שיפור במרקם העור.
מחיר לצרכן: 50 מ"ל- 285 שקלים, 75 מ"ל– 385 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.
סדרת טיפוח לשיער לגבר – שוורצקופף פרופשיונל
סדרת מוצרי טיפוח שיער לגבר // צילום: יח"צ
מותג השיער הבינלאומי "שוורצקופף פרופשיונל" משיק סדרת מוצרי טיפוח שיער לגבר בשם: 3D MEN. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: שמפו לטיפוח עור הקרקפת המכיל פרו ויטמין B5 וקרטין לעידוד סיב השערה, קרם חימר ווקס לעיצוב השיער.
ניסינו: הנסיין שלנו ציין כי השמפו מקציף ומנקה היטב את השיער, אך אפקט הריכוך חולף מעט כשמיבשים את השיער . לדבריו, התוספת של המנטול בשמפו מוסיפה תחושה של רעננות אך שורף בעיניים. הקרם לעיצוב השיער חזק והשיער יציב למשך היום.
השורה התחתונה: מוצרים טובים, היה מומלץ להוריד את מינון המנטול.
טווח מחירים: 78 - 90 שקלים, להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ.
קרם אנטי אייג'ינג לפנים – ג'יבנשי
מותג ג'יבנשי משיק מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח לפנים L’INTEMPOREL. אנחנו ניסינו את תחליב הלחות אנטי אייג'ינג Global Youth Smoothing Emulsion שלדברי החברה מעניק לעור הפנים מראה זוהר, מסייע להפחתת סימני ההזדקנות ושומר על מראה עור מוצק.
ניסינו: תחליב הלחות במרקם קליל וקטיפתי, נעים למריחה ונספג במהירות. לאחר שימוש של שבועיים מראה הפנים רענן יותר.
השורה התחתונה: מחיר לא זול, נותן מענה טוב.
מחיר: 750 שקלים ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ
מותג האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבנה השיק בושם חדש לנשים: The only one
בושם חדש לדולצ'ה וגבנה // צילום: יח"צ
הבושם משלב בין ניחוח סיגליות וקפה, בליבו של הבושם נגיעות של קפה מהול באיריס.
ניסינו: מדובר בבושם פרחוני, עדין ונעים. הוא מתאים לאלה שלא אוהבות ריח דומיננטי מדי.
מחיר: 560 שקלים ל-100 מ"ל או דה פרפיום, 380 שקלים ל-50 מ"ל.
השורה התחתונה: בושם פרחוני נעים המתאים לאוהבות הריחות העדינים הלא דומיננטיים מדי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו