בקבוק האכלה ייעודי לחלב אם - nanobebe // צילום: יח"צ

הכירו את המוצרים שיקלו על חיי ההורים

בקבוק ייעודי לחלב אם, צעצוע שמגיב לבכי התינוק וברווז אמבטיה אוטומטי • החידושים המסקרנים בעולם ההורים והילדים

הורים טריים, אך גם ותיקים, מחפשים חידושים ופתרונות במגוון תחומי צריכה. החברות המסחריות, שמודעות לצרכים הללו, משיקות חדשות לבקרים חידושים בתחומי הצעצועים, ההזנה, המזון, הסיוע לשינה, והרשימה עוד רבה.

תערוכת בייבילנד, שהתקיימה בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב, חשפה לא מעט חידושים מעניינים בתחום, שלגבי נחיצותם כל הורה יכול להחליט בעצמו.

השלב שבו ההורים הטריים צריכים לערוך את הקניות הראשונות לתינוק ידוע כאחד השלבים המלחיצים ביותר עבורם. כדי לעשות סדר בבלאגן, או ליתר דיוק - בלחץ, רשת סופר־פארם פרסמה את סל המוצרים הנמכרים ביותר לתינוקות, המבוסס על רכישות של הורים בחנויות הרשת ובאתר הסחר בשנה האחרונה. 


צעצועי פישר פרייס בשיתוף פעולה עם סופר פארם // צילום: יח"צ 

מנתוני הרשת עולה כי המותג המוביל בתחום חיתולי ניו־בורן הוא האגיס ליטל בייביס, בתחום המגבונים מדובר בלייף מגבונים אריזת חמישייה ללא בישום, ומבחינת אביזרי האכלה מדובר במחלק מנות של לייף בייבי'ס. בתחום האביזרים הכללי המוצר הנמכר ביותר הוא מספריים וקוצץ של לייף בייבי'ס, בתחום המוצצים הנמכר ביותר הוא לילה מוצצי סיליקון זוהרים של מאם (לבני 0-6) ותחליף החלב לתינוק המבוקש ביותר בשלב 1 הוא נוטרילון.

המוצר המוביל בטיפוח טיפולי לתינוק הוא שמן הרחצה בלנאום, בתחום הבקבוקים המוצר המוביל הוא בקבוק 330 מ"ל של מאם, האל־סבון לתינוק הנמכר ביותר הוא קמיל בלו סנסיטיב 1 ליטר, ומשחת ההחתלה הנמכרת ביותר היא בייבי פסטה. באשר לתרופות להורדת חום ולשיכוך כאבים - טיפטיפות נובימול הוא המוצר המוביל.


Le Bebe // צילום: יח"צ

בתחום הטכנולוגי, הכרנו לכם כבר את מערכת BabyCam5 של חברת "הכפתור" - מצלמת רכב שמצלמת בזמן אמת, תוך כדי נהיגה, את המושב האחורי ומספקת מבט על הילדים לאורך כל הנסיעה מבלי לסובב את הראש. הצגנו לכם גם את העגלול המתקפל של חברת "אודיוקר", את ה"רוקיט" - מכשיר נדנוד בגודל כף יד המוצמד לידית העגלה או לסלקל, ואת "ברולי" של חברת איזינייט - משטח המספק פתרונות להתמודדות עם בעיות הרטבה ופליטה.

מוצרים נוספים שנחשפו בתערוכה ומיועדים לטיפול בשינת התינוק הם של מותג הפרימיום החדש "גרו" - מבית טומי טיפי. למשל, "גרו־אג" - נורה בצורת ביצה המשנה צבע בהתאם לטמפרטורת החדר ועוזרת להורים להתאים את הטמפרטורה האופטימלית לתינוק. כמו כן, אפשר למצוא תחת מותג הפרימיום את גרו־אולי־דה־אויל - בובה פרוותית בעלת תאורת לילה עדינה המשמיעה צלילי רקע מרגיעים, כאשר החיישן המותקן בתוכה מזהה שהתינוק מתחיל לבכות.


וילון גרו מבית טומי טיפי // צילום: יח"צ

תחום הזנת התינוקות לא נותר מאחור, וגם בו אפשר למצוא כמה חידושים, ובהם nanobebe - בקבוק הזנה חדש של חברת BBK. שלי בנימין, הבעלים של החברה, אומרת כי מדובר במותג חדש שגולת הכותרת שלו היא בקבוק ייעודי לחלב אם. לדבריה, "עד היום לא היה בקבוק ייעודי לחלב אם והאימהות השתמשו בבקבוק רגיל. הודות למבנה הגיאומטרי המיוחד שלו ולשטח הפנים הגדול, החלב מתקרר במקרר עד פי שניים מאשר בבקבוקי הזנה רגילים". את המוצר פיתח זוג ישראלים במשך שלוש שנים. מחירו 69 שקלים והוא נמכר בבלעדיות ברשת סופר־פארם. 


בקבוק האכלה לחלב אם - nanobebe // צילום: יח"צ

כמו כן, המותג נובי השיק ערכת טעימות ראשונות המאפשרת לרסק פירות או ירקות מאודים לכל מרקם שרוצים לתת לתינוק. הערכה כוללת קערה עם ידיות הנצמדות לשולחן, הניתנת לחימום במיקרוגל ולהקפאה. מחיר הערכה: 50 שקלים. "בבואנו לבחור את המוצרים החדשים שיגיעו ארצה מבין כלל מוצרי המותג, אנו מביאים בחשבון שני דברים: את הלהיטים ב־150 המדינות שבהן נמכר המותג ומה מתאים לאופי ולצרכים של קהל ההורים הישראלי", מסבירה לילך קדמי, מנהלת השיווק של מותג התינוקות אינטרסן, יבואנית נובי.

ואיך אפשר לדבר על תינוקות ולא לעסוק בצעצועים? לייף בייבי'ס מבית סופר־פארם השיקה בחודש יולי שיתוף פעולה ראשון עם ענקית הצעצועים העולמית פישר פרייס, שכלל צעצועי התפתחות מעץ בדמויות האהובות והמוכרות של המותג. כעת מורחב שיתוף הפעולה ומוצעים צעצועי התפתחות נוספים, ובהם מקל רעשן, טבעת אחיזה וקשת פעילות בטווח מחירים של 99.90-24.90 שקלים.

יפעת פסטרנק, מנהלת לייף, ומיכל ברסלויער, מנהלת שיווק לייף בייבי'ס, מספרות כי החברה משיקה גם "מתנות לידה בתחום הביגוד הראשוני. מדובר בשיתוף פעולה עם מיננה שיוצע גם אונליין. גם כאן נציע שילוב של חדשנות ובשורה במחיר". 


זברה מעץ - סופר פארם עם פישר פרייס // צילום: יח"צ 

בתחום הצעצועים מוצעים גם חידושים לאמבטיה של יוקידו. החברה מציעה את מקלחון התינוקות הנייד הראשון, המופעל בסוללות ומעוצב לנוחות תמרון התנועה בעת השימוש. בהמשך הופך המוצר לצעצוע מים המתאים לפעוטות. עוד מציעה החברה ברווז אמבטיה הנע במים במהירות תוך כדי התזת מים מהתותח. חידוש נוסף הוא ערסלית לאמבטיה של Bebe העשויה מבד נושם, 100% כותנה, עם כדורי קלקר. הערסלית מייצבת את התינוק באמצעות שש נקודות אחיזה והיא מתאימה לכל סוגי אמבטיות הפלסטיק.


ברווז סילון של יוקידו // צילום: יח"צ

החידושים לא פסחו על תחום האופנה. לה בבה הוא מותג תכשיטים איטלקי מבית ג'קי־או שכעת מוצע בישראל. המותג מציע מגוון תכשיטים שנועדו לציין את הרגעים המאושרים והמשמעותיים ביותר בחיי ההורים וההורים שבדרך, משלב ההיריון, דרך שלב הלידה ועד שלב הילדות. לה בבה מציע תכשיטים לנשים, לגברים ולילדים, ובהם צמידים, שרשראות, טבעות, עגילים ומסגרות לתמונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו