הלואו קוסט מגיע לג'ימבורי, רשת דיזל ממשיכה בפרויקט להעלאת המודעות לשיימינג ברשתות החברתיות, סדרה טלוויזיונית לילדים הופכת למשחק גיימינג, ומסע מתוק לנוסטלגיה - כל מה שחדש ומעניין להורים וילדים.
YOLO משיקה משחקי רטרו
רשת המתנות והציוד לבית הספר, YOLO, מרחיבה את קטגורית ה PLAY ומשיקה משחקים חדשים וערכות DIY בניחוח רטרו ומשחקים המוכרים משנות ה-80, ביניהם ניתן למצוא דוקים ענקיים, פינבול, גולות עם לוח ניקוד, סטאקס (משחק מבוסס מהירות של יצירת פירמידות מכוסות), מיני ארקייד נייד שכולל 200 משחקי וידאו והוקי קרח מרחף שניתן לשחק איתו על השולחן, הרצפה וכל משטח רצוי. טווח מחירי המשחקים: 199-25 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר הסחר של החברה.
גולות של YOLO // צילום: יח"צ
משחקייה ב-10 שקלים
מהפכת הלואו קוסט מגיעה כעת גם למתחמי המשחקים והג'ימבורי. בימים אלה נפתח באשדוד מתחם משחקים חדש בשם: "sea fun", הפונה לגילאי תינוקות ועד גיל שש, כאשר עלות הכניסה הינה 10 שקלים בלבד לילד . עניין מבורך עבור הורים שמתמודדים עם העלויות הגבוהות למתחמים שכאלה.
המשחקייה החדשה הוקמה בקניון סי מול בעיר, וכוללת מתקנים למשחק בכדורים, מגלשות ושלל מתנפחים שאפשר לזחול ולקפוץ בהם. המתחם עצמו מקורה וממוזג ומתאים גם לימי החורף הגשומים. המקום, שמאפשר להורים להשגיח על ילדיהם מחוץ למתחם, עוצב באווירת הים - בהתאם לשמו, עם ציורי דגים ואקווריום, וכמובן נוף חוף הים של אשדוד, אשר נשקף מחוץ לחלון הסמוך למשחקייה.
שעות פתיחה: ימים א'-ה': 21:00-09:30, יום ו': 14:30-09:00.
משחקיית sea fun // צילום: ארקדי דייץ
טיפות לצחצוח שיניים לתינוקות
חברת הפארמה "כצט", מרחיבה את סדרת "טפטפים" לפעוטות ומשיקה לראשונה את "טפטפים פרסטי". מדובר בטיפות ואצבעון רב פעמי לניקוי שיניים, מהשן הראשונה. הטיפות מאושרות לשימוש מגיל שלושה חודשים, מאחר שהן ללא פרבנים, ללא SLS וללא פלואוריד.
הטיפות מכילות "קסיליטול", ממתיק טבעי אשר מגיע מסיבי קליפת גזע העץ, אך אינו מתפרק כמו סוכר ולכן מסייע בשמירת החומציות (Ph) הניטרלית של הפה ומונע מחיידקים להידבק לשיניים - ובכך גם מגן עליהן.
באריזה קיים אצבעון מיוחד, המתלבש על אצבע ההורה ומאפשר צחצוח קואופרטיבי יותר של שיני התינוק. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.
"טפטפים פרסטי" // צילום: אפרת אשל
דיזל מזמינה אתכם להכין חולצה עם מסר של "שיימינג"
אחרי שדיווחנו לכם על הקמפיין העולמי של "דיזל" כנגד שיימינג ובריונות ברשת, ועל הכוכבים המקומיים (כמו מגי אזרזר, שני קליין ודין מרישנקוב) שהצטרפו לקמפיין הישראלי להעלאת המודעות לתופעה הקשה, מגיע השלב הבא במחאה.
דיזל ישראל מזמינה את הציבור שאכפת לו, לקחת בעצמם חלק בקמפיין ה Hate Couture שרץ ברשתות החברתיות, ולהכין חולצה עם מסר "שיימינג" ייחודי.
החל מהיום (חמישי), ועד שבת, 10-8 בנובמבר, בחנות דיזל ב-TLV Fashion Mall, תעמוד עמדה ייחודית בה אנשי מקצוע יתפרו על חולצות המותג משפטי שיימינג ששמעתם או נתקלתם בהם, לפי בחירתכם. החולצות יעלו 200 שקלים במקום 280 שקלים. כל הרווחים ממכירת החולצות יועברו במלואם לעמותת "אחים גדולים" הנלחמת בבריונות ושיימינג ברשת כנגד בני נוער.
קמפיין Hate Couture של דיזל // צילום: קמילה סימון
כלבי יחידת החילוץ כמשחק קונסולה לילדים
סדרת הילדים האהובה, "Paw patrol" – "מפרץ ההרפתקאות" (הידועה גם בשם "יחידת החילוץ"), הופכת כעת למשחק לקונסולות מסוג PS4, XBOX ONE, Nintedo Switch ול PC.
במשחק קיימת פלטפורמה לילדים כמו בסדרה הטלוויזיונית, המבוססת על הלוקיישנים ועל כוכבי התוכנית - חבורת כלבי חילוץ. המשחק, שהוא מסוג פאזל פלטפורמר, בן 16 שלבים, מציב בפני הילדים משימות משעשעות ברחבי מפרץ ההרפתקאות ופאזלים שהם חידות ויזואליות הדורשות חשיבה. כל שלב מלווה בקולו של "ריידר", ראש היחידה של הכלבים, המסביר את המשימה ומעודד את הילד להמשיך, גם אם הוא מתקשה.
המשחק מיועד לגילאי 4 ומעלה. מחיר מומלץ: 219 שקלים.
עטיפת משחק "מפרץ ההרפתקאות" // צילום: יח"צ טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו