Eyesight משלימה סבב גיוס של 15 מיליון ד'

גיוס המזומנים הנוכחי לחברת החישה של פנים הרכב והשגחה על עירנות הנהג יסייע בהפצת מוצרי החברה לעוד דגמי רכב ברחבי העולם

מנטרת את סביבת הנהג. Eyesight // צילום: יחסי ציבור

Eyesight, החברה הישראלית המתמחה בפתרונות חישה (מצלמות) לפנים הרכב ובראיית מכונה, הכריזה היום (שלישי) על סבב גיוס של 15 מיליון דולרים, בהובלת קרנות הון הסיכון ג'בסן וארי, מזרחי טפחות ומשקיעים נוספים. בהזדמנות זו, גם משיקה החברה את הסמליל החדש שלה, שנועד לשקף את תחומי העיסוק הנוכחיים שלה. 

Eyesight, שכבר עובדת עם כמה מחברות הרכב המובילות בעולם, תשתמש בהשקעה כדי להרחיב את היצע המוצרים והחותם שלה על השוק העולמי. יכולות חישת פנים הרכב של EyeSight, ישולבו ביותר מכוניות חדשות, בהתאם למגמה הגוברת של מערכות סיוע לנהג ולדרישות הבטיחות של ארגון EURO-NCAP, הקוראות ליצרני הרכב לשלב טכנולוגיות השגחה על הנהג בכלי רכב עד שנת 2020. סבב הגיוס הנוכחי, יניע את ההתרחבות של החברה, תוך החדרה של טכנולוגיות חישת פנים הרכב לדגמי מכוניות נוספים. 

הפתרונות של Eyesight מנטרים באמצעות מצלמות את כיוון המבט של הנהג, התרחבות האישונים, עצימת עיניים ומיקום הראש, כדי לאתר בגילוי מוקדם מצבי עייפות או חוסר ריכוז והיסח דעת, כמו למשל, נהג שמסתובב למושב האחורי ומפנה את גבו אל הכביש, או נהג שעיניו נעצמות על ההגה. עוד מנטרת המערכת את מספר הנוסעים ברכב, על מנת להתאים תגובה של מערכות הבטיחות בהתאם לכמות הנוסעים ומיקומם ברכב, במטרה להגביר את בטיחות הנוסעים ולהקטין פציעות של נוסעים במקרה של תאונה. 

 

הלוגו החדש של Eyesight // צילום: יחסי ציבור

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר