הישראלים מובילים בשיעור היחסי בקניות ברשת מחו"ל

כרבע מהגולשים הישראלים קנו מזון ברשת • ממוצע הקניות: יותר מ־400 שקלים בחודש, כ-5,000 בשנה

מוציאים כ־5,000 שקלים בשנה // צילום: דני מרון

23% מהישראלים הגולשים ברשת מדווחים כי ביצעו לפחות קנייה אחת של מזון אונליין בשלושת החודשים האחרונים. כך עולה מסקר שערכה ענקית התשלומים ברשת, "פייפאל", בחודש אוגוסט האחרון.

מדובר בסקר אינטרנטי שבוצע על ידי "מכון רושינק" ונערך בקרב 501 נשאלים בני 18-64, והתייחס לבחינת השפעת יוקר המחיה על הרגלי הצריכה והקנייה של הישראלים ברשת. תשובות הנשאלים התייחסו לשלושת החודשים שקדמו לסקר ומהן עלה כי 23% מהנשאלים רכשו מוצרי מזון באתרי רשתות מזון, 54% מהנשאלים רכשו פריטי אופנה, ביגוד ואקססוריז אונליין, 33% רכשו מוצרי טואלטיקה, 34% רכשו מוצרי חשמל ו־18% רכשו מוצרים לתינוק. כמחצית מאלה שקנו מוצרי מזון אונליין העריכו שחסכו בקניות אלה 50-100 שקלים על כל קנייה בהשוואה לקנייה בסניף הפיזי. כ־80% מהנשאלים טענו הם ישקלו להתמודד עם עליות מחירים באמצעות קניות אונליין. 

לדברי אפי דהן מפייפאל, "הישראלים מוצאים בקניות אונליין מענה ראוי להתמודדות מול יוקר המחיה. לפי התחזיות, עד לסוף 2018 היקף הרכישות של הישראלים ברשת יעמוד על 17 מיליארד ש' וצפוי לעלות ל־22 מיליארד שקלים עד לשנת 2020. בשנת 2017 הוציאו הישראלים יותר מ־6.7 מיליארד ש' על קניות מחו"ל בלבד. כך שבממוצע, כל צרכן מוציא יותר מ־5,000 שקלים מדי שנה על קניות אונליין מחו"ל".

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר