בפעם השנייה החודש נרשמים שיבושים טכניים ברשת פלאפון. החברה הודיעה היום (שלישי) על עריכת בדיקות מקיפות, כשמנויים שניסו להתקשר לא הצליחו לקבל קו חיוג ושיחות נכנסות. התקלה תוקנה לבסוף ב-18:25.
התקלה הייתה שוב במתג HLR, שבו מאוחסן המידע על המנויים וההרשאות שלהם בהתאם לחבילות שרכשו. מתג זה, מתוצרת HP, הוא שהיה במוקד התקלה בשבוע שעבר, במהלך ביצוע שידרוג. חברת פלאפון טענה שיש שיפור ביציבות הרשת לאחר הודעתה על שיבושים.
כזכור, בתחילת החודש התרחשה תקלה בפלאפון וגרמה לשיבושים במשך 24 שעות. לקוחות רבים נותקו מהרשת. פלאפון מסרה אז כי במהלך הלילה הושלמו עבודות לטיפול במנויים שחוו שיבושים בשירות. עוד ציינה החברה כי היא ממשיכה לנטר את הרשת כדי לטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות.
בעוד שבוע אמורה ועדת בדיקה של משרד התקשורת למסור לשר התקשורת, איוב קרא, את מסקנות החקירה על התקלה בשבוע שעבר, שמנעה מכחצי מיליון מנויים, שהם כ-20 אחוזים ממנויי החברה, מלקבל או להוציא שיחות במשך יממה. במקביל הוקמה ועדת בדיקה בתוך חברת פלאפון, כדי לוודא שהתקלה לא תחזור על עצמה. מהנדסים ממשרד התקשורת הצטרפו גם לצוות הבדיקה הפנימי שהקימה פלאפון.
כפיצוי על התקלה בשבוע שעבר העניקה פלאפון למנויים שנפגעו גלישה ללא הגבלה עד ה-2 באוקטובר. המנויים החרדים, שאינם מבצעים גלישה סלולרית, קיבלו הטבה של 500 דקות שיחה למדינות מובילות בחו"ל.
העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו