מתנה לחג: הבשמים החדשים לגבר

פאקו ראבן חוגג עשור לבשמים המיתולוגיים והמותגים החזקים בשוק הבשמים התעלו על עצמם. המתנה המושלמת לחג הקרוב

המתנה שתמיד מתקבלת באהבה // צילום: GETTY

רגע לפני החגים, הרחובות כבר מלאים בשלטי חוצות שמעודדים אתכם לקנות את החידושים החגיגיים לראש השנה. ואין מתנה שתמיד מתקבלת בשמחה על גברים כמו בושם, אם אתם מתלבטים מה לקנות, בחנו את חמשת הבשמים הבולטים שיצאו בימים אלה.  

איסי מיאקי

 

צילום: יח"צ

מותג הבשמים הפופולארי איסי מיאקי במהדורה חדשה. אמני הבישום אורלין ג'וישארד ופאבריס פלגרין רקחו את הבושם ל'או מז'ור ד'איסיי", שמעצים את הניחוח הגברי עם ריח דומיננטי ועוצמתי. 

"צמד הבָּשמים המהולל ממציא מחדש את טעם המין הגברי והנשי", נמסר מהחברה. "הניחוחות המעושנים רבי העוצמה של וניל וטונקה במלח בניחוח של פרי, הטעם של פרח". 

הניחוח: הבושם מורכב מפאצ'ולי כהה, עצים ענבריים, מנת יתר של ציפורן ומלח שחור. העיצוב: בקבוק זכוכית בגווני כחול בהשראת המים. 

מחיר: 299 שקלים, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ.

 

הוגו בוס

צילום: יח"צ

מותג האופנה הוגו בוס חושף את הפרק הבא בסיפור הפיתוי ומשיק ניחוחות חדשים בינו לבינה בסדרת THE SCENT. 

את הקמפיין לניחוח החדש נבחר להוביל השחקן האירי, ג'יימי דוראן, גיבור "50 גוונים של אפור" לצידה של הדוגמנית ההולנדית, בריג'יט קוס. כוכב הסרט, שנראה כמו פרסומת אחת ארוכה לבושם, יגלם את תפקיד הגבר החדש של הוגו בוס בקמפיין הראשון שלו מאז פרץ לתודעה. "בוס מבחינתי מייצג תחכום גבריות ואלגנטיות. אני נרגש וגאה להצטרף למשפחת הוגו מבוס כשגריר החדש", הוא מסר. 

הרומן של סדרת הבשמים החל בשנת 2015, אז השיקה חברת BOSS את קו בשמיThe Scent שמטרתו להצית את המשיכה בין המינים (ומה קורה כשהמשיכה היא חד מינית?). שלוש שנים לאחר מכן החליטו מנהלי הקריאייטיב של המותג לתת לסדרת הבישום חיים חדשים ולהשיק גרסה מחודשית. 

אמן הבשמים ברונו ג'ובנוביץ הוסיף לבושם BOSS THE SCENT Private Accord  לגבר מגע של מוקה בשילוב עם תווים של זנגוויל, פרי מאנינקה אקזוטי וענבר נוזלי כהה יקר ערך. הבקבוק מזכוכית בגוונים של ברונזה ונחושת, מה שמתכתב עם הבקבוק הנשי, העגול והוורדרד. 

מחיר: 249 שקלים, להשיג ברשתות הפארם 

 

פאקו רבאן

צילום: יח"צ

לרגל חגיגות 10 שנים ליצירת הבושם האהוב שמסתמן כעל זמני וואן מיליון וליידי מיליון, פאקו רבאן משיקים ניחוח חדש לנשים ולגברים בשם MILLION LUCKY.

בשנת 2008 יצא הבושם הראשון לגברים והפך להצלחה מסחררת, ושנתיים מאוחר יותר הצטרפה הגרסה הנשית. בשנת 2016 הושק ליין חדש ואלגנטי- Million Prive' עם שני ניחוחות אוריינטליים חמים ובלתי נשלטים.

השנה, עשר שנים לאחר יצירת מטיל הזהב האלמותי ומכירה של למעלה מ-60 מיליון מטילי זהב, חוגג המותג את הצלחת הענק עם  MILLION LUCKY 1 לגברים ו-LADY MILLION LUCKY לנשים. הניחוח לגברים מורכב מאגוז לוז (תו עליון), שזיף ירוק (תו ליבה) ועץ ארז (תו בסיס). 

יותר מהכל, אי אפשר להתעלם מהאריזה הבולטת והמושקעת. במותג שומרים על האריזה המוכרת אלא שהפעם הבקבוקים האייקוניים מגיעים בפלטיניום לצד קווים נקיים וקלאסיים בזהב. 

מחיר: 299 שקלים, להשיג ברשתות הפארם 

 

טרוסרדי

צילום: יח"צ

בית האופנה האיטלקי TRUSSARDI משיק ניחוח חדש לגברים: TRUSSARDI RIFLESSO STREETS OF MILANO.

הניחוח החדש נוצר בהשראת אופנוע MV Augusta Brutale 800 האייקוני,Trussardi Riflesso מייצג את נשמתו של הגבר שסולם ערכיו מורכב ממילים ורגשות של מודרניות עם משפחה, עבודה ואיכות. מסוג הגברים שתמצאו לא מעט מהם ברחובות מילאנו, משם מגיע הבושם. 

הניחוח ברגמוט, אשכולית ורודה, תפוח ירוק (תו עליון), גרניום, עלי סיגלית, פרחי לבנדר (תו ליבה), עור איטלקי, תמצית ווטיבר, פולי טונקה (תו בסיס). 

מחיר: 379 שקלים, להשיג ברשתות הפארם. 

 

קואץ'

צילום: יח"צ

במעבר חד מאיטליה לניו-יורק: מותג היוקרה הניו יורקי משיק בושם חדש לגבר בהשראת "רוח הדרכים הפתוחות" Coach Platinum

"רציתי ליצור ניחוח המציג את סגנון החיים האלגנטי של גבר שאוהב לברוח מניו יורק כדי לחוש את התחושה הייחודית המתלווה לחזרה לעיר", הסביר ברונו ג'ובנוביץ, אמן בשמים שאחראי לתוצאה. 

לא מעט השקעה יש גם בעיצוב הבקבוק. הבושם הוא בקבוק כסף עטוף במתכת מלוטשת. פקק התרסיס, בעיצוב חור מנעול, מהווה מחווה לסגר המקורי שהופיע לראשונה על תיקי Coach בשנת 1954, בעוד הסוס והכרכרה של Coach מובלטים על משטח הזכוכית החלק.

הבקבוק הופך לשקוף כשהוא מוחזק נגד האור, ומייצג את האישיות הכובשת והמושכת של הגבר של Coach. 

מחיר: 299 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר