השבוע הושקו מגוון מוצרי טיפוח ואיפור חדשים ביניהם סדרת האיפור של מותג הלואו קוסט Gabrini Cosmetics המציע מוצרי טיפוח עד 50 שקלים. בנוסף, ניסינו קרם ידיים בניחוח אשכולית, תכשירי ניקוי לפנים עם פחם ועוד כמה הפתעות.
מותג איפור חדש - Gabrini Cosmetics
מותג הטיפוח הבינלאומי Gabrini Cosmetics, הנמכר בכ-85 מדינות ברחבי העולם, מציע מוצרים במחירים נמוכים של עד 50 שקלים. ליין המוצרים כולל בין היתר: מייקאפ, היילייטר, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, מסקרות עמידות, ליפ גלוסים, אייליינרים ועוד.
ניסינו: בדקנו שלושה מוצרים של החברה: מייק אפ, היילייטר ושפתון. הדעות היו חלוקות וכדאי להתעכב על הרושם השונה שנוצר בין הנסיינים.
אהבנו את המייק אפ, שמגיע בארבעה גוונים עמידים ובגימור מט. המוצר העניק כיסוי מלא וטוב של כתמי פיגמנטציה ופצעונים ויתרון נוסדף הוא שהוא כולל מקדם הגנה 15 SPF.
ההילייטר היה עדין והאיר את עצמות הלחיים ללא תוספת של יותר מדי נצנצים.
הליפגלוס מט, לא היה מחמיא וטבעי ונראה שונה מאוד מכפי שנראה דרך האריזה השקופה. גוון הסלמון-הפסטלי נראה כמו משהו שיצא הישר משנות ה-80 ולאחר שנוזלים נגעו בשפתיים, הליפגלוס הפך לפירורי והתפרק.
השורה התחתונה: כדאי לאמץ את המייקאפ והיילייטר ולוותר על הליפגלוס. חביב למי שרוצה להתנסות במוצרים באיכות בינונית ועלות זולה.
מחיר: ליפגלוס 20 שקלים, היילייטר 30 שקלים, מייק אפ 50 שקלים.
לרשימת נקודות מכירה בקרו דף הפייסבוק של "גבריני ישראל".
מוצרי גבריני // צילום: יח"צ
טיפוח השיער - Yves Rocher
מותג הטיפוח הבוטני איב רושה , משיק חומץ פטל בוטני לשיער מבריק וזוהר. מדובר בנוזל שטיפה ייחודי בניחוח פטל שמתאים לכל סוגי השיער. לדברי החברה, סוד הברק של חומץ הפטל מתקבל באמצעות תהליך תסיסה טבעי שמחליק את השיער, מעניק לו רכות וזוהר .
ניסינו: פעלנו לפי ההוראות ופיזרנו את הנוזל על השיער לאחר השימוש בשמפו, הקצפנו ושטפנו. התוצאה שיער רך ונעים למגע, אבל לא הבחנו שהשיער קיבל ברק.
השורה התחתונה: מעניק רוך לשיער אבל נטול ברק כמובטח.
מחיר: 39 שקלים, תכולה: 150 מ"ל.
להשיג בחנויות המותג.
חומץ פטל לשיער של איב רושה // צילום: יח"צ
סט צלליות – GA-DE
מותג האיפור GA-DE השיק סט צלליות במהדורה מוגבלת בשם: Crushing. פלטת הצלליות שמגיעה בגימור מטאלי ומעושרת בשמן שקדים, כוללת חמישה גוונים על בסיס צבע ורוד.
לדברי המותג, הפלטה הוורסטילית מאפשרת יצירת מראה זוהר ומודגש או לחילופין מראה עדין ומאופק.
ניסינו: הצלליות נמרחות בקלות. הפלטה מכילה מברשת דו צדדית המאפשרת יצירת מגוון סגנונות איפור בקלות, החל מתיחום ושרטוט ועד לאיפור מעושן ודרמטי.
השורה התחתונה: ערכה קומפקטית המאפשרת יצירת אינספור מראות הרמוניים ומונוכרומטיים.
מחיר: 79.90 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובאתר האונליין.
Crushing של GA-DE // צילום: יח"צ
מוצר ניקוי של המותג Glam Glow
מותג הטיפוח ההוליוודי, Glam Glow, משיק שלושה מוצרי ניקוי חדשים לעור הפנים. בדקנו את Supercleanse, מוצר ניקוי עם תמריץ פחם משולש חדשני, שלדברי החברה פועל לצמצום נקבוביות ולעידון מרקם וגוון העור, ובנוסף משפר את מראה העור לאחר כל שימוש.
ניסינו: מדובר במוצר נהדר, מנקה את העור כמו שצריך ונעים למגע. החיסרון היחיד לפי הנסיינית שהיא פחות התלהבה מהריח החזק של המוצר.
השורה התחתונה: מוצר יעיל ואיכותי, הריח שנוי במחלוקת.
המחיר: 135 שקלים.
Supercleanse של Glam Glow // צילום: יח"צ
קרם ידיים של Kiehl’s
מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl’s, השיק קרם ידיים אינטנסיבי, עשיר ומבושם בשם
Richly Hydrating Scented Hand Cream. הקרם שמגיע בשלושה ניחוחות: לבנדר, אשכולית וכוסברה, מכיל חמאת שיאה, וויטמין E.
ניסינו: בדקנו את הקרם בריח אשכולית. מדובר בקרם ידיים לא שומני, בעל מרקם עשיר הנספג במהירות. ריח האשכולית נהדר והקרם מלחח ומזין את העור. עם זאת, המחיר לא זול.
המחיר : 85 שקלים, תכולה: 75 מ"ל.
קרם הידיים של Kiehl’s // צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו