אקזיט ישראלי: סולביט נמכרה בכ־100 מיליון דולר

מיזמי הסייבר הישראליים ממשיכים להיות מבוקשים • מנכ"ל החברה הרוכשת: "מתרגשים לקבל את סולביט למשפחתנו" • סולביט תהפוך למרכז הפיתוח בארץ

איים על נערות במטרה שישלחו לו תמונות עירום (להמחשה), צילום: Getty Images

חברת מימקסט (Mimecast) האמריקנית, חברה המובילה בתחום אבטחת האי־מייל והמידע, הודיעה אתמול כי רכשה את הסטארט־אפ הישראלי סולביט (Solebit). ההערכה היא שהעסקה בוצעה תמורת כ־100 מיליון דולר.

סולביט היא חברה שמפתחת פלטפורמה שמסייעת לארגונים להתמודד עם האקרים ופושעי סייבר באמצעות פתרונות אבטחה אוטומטיים המונעים פריצה לארגון. 

הדבר מתבצע באמצעות חסימה של הקוד הזדוני עוד לפני שתקף את הארגון. מימקאסט הודיעה כי רכשה את סולביט, לאחר שיכולותיה כבר הוטמעו במוצרי החברה.

"שיטות אבטחה כמו אנטי־וירוסים מבוססי חתימה הם מוגבלים מדי כשהדבר מגיע לאיומים המתקדמים של היום", אמר פיטר באאור, מנכ"ל החברה הרוכשת, והוסיף: "אנחנו מתרגשים לקבל את סולביט למשפחתנו. היא מסייעת לנו להציע ללקוחות גישה חדשה, שמשפרת באופן מהותי את אבטחת הסייבר שלה בצורה היעילה ביותר בשוק".

סולביט הוקמה בשנת 2014 על ידי מני פרג'ון, יוסי שרה ובוריס ויינברג, ומאז הקמתה גייסה 13 מיליון דולר בשני סבבים, מגלילות קפיטל, קליר סקיי, וקרן מאסמיוצ'ואל (MassMutual Ventures).

 

מובילים בעולם 

סולביט מונה כיום כ־35 עובדים והיא תשמור לאחר המכירה על המבנה הקיים שלה ותהפוך למרכז הפיתוח הישראלי של החברה הרוכשת. Mimecast הוקמה ב־2003 ומספקת שירותי אבטחה, ארכיון ורצף בענן.

עו"ד איתי פרישמן, שותף במשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', ממייצגי סולביט, מסר ל"ישראל היום"' כי "הסייבר־סקיוריטי הישראלי ממשיך להוביל בעולם, וכל החברות הגלובליות שפועלות בתחום מחפשות דריסת רגל לכישרונות הישראליים. עסקה זו מעידה כי מגמה זו לא צפויה להיפסק".

את הרוכשת ייצגו משרדי עורכי הדין Latham Watkins והירש פאלק.

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר