שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי, ותשווק לראשונה סדרת טיפוח של קונצרן ביוטי ספרדי בשם RNB, המוכר ברחבי ספרד ואירופה .
קונצרן RNB הוא שם ותיק בשוק הטיפוח הספרדי המשווק מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרי הגנה מהשמש ובשמים, ונחשב לאחד משלוש היצרניות הגדולות באירופה. בימים אלה המותג מגיע לארץ, ויימכר תחת המותג הפרטי של שופרסל וכן ברשת ניו-פארם.
טווח המחירים מפתיע לטובה. קרם פנים, קרם עיניים וסרום יעלו 39-90-49.90 שקלים, מוצרי ניקוי לפנים: 29.90 – 19.90 שקלים וקרם גוף לידיים או לרגליים יימכר ב-10.90-19.90 שקלים.
בין חומרי הטיפוח שיימכרו ניתן למצוא את סדרת sCOSMETICS הכוללת שלוש סדרות שפותחו בספרד והותאמו לכל הגילאים. סדרת NATURE הכוללת קרם גוף וקרם פנים, המבוססים על צמחי האלוורה, קמומיל ושמן זית, סדרת FACE CARE שכוללת סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג, סדרת קרמים המכילים קולגן למיצוק עור הפנים וסדרת קרמים לידיים ולכף הרגל.
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל מסר: "אנו מציעים לצרכן הישראלי מותג בינלאומי שנמכר באירופה וזוכה להצלחה רבה. המוצר ייתן אלטרנטיבה טובה במחיר הוגן ושווה לכל כיס".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו