IL MAKIAGE, המותג הישראלי שנוסד בניו יורק בשנות ה-70, מושק כעת גם בארה"ב בהשקעה אדירה של מיליוני דולרים.
החברה השיקה את המותג בארה"ב עם פתיחה של חנות פופ אפ בסוהו בניו יורק. החברה משיקה גם אתר אי קומרס לשוק האמריקאי וקמפיין פרסום מקיף. עד סוף 2018 צפויה החברה לפתוח שלושה סניפים נוספים, שניים במיאמי ואחד בוושינגטון.
בשנת 2017 גייסה החברה עשרות מיליוני דולרים מקרן ההשקעות האמריקאית הגדולה בעולם בתחום הצרכנות, L CATTERTON, המנהלת 14 מיליארד דולר ונמצאת בבעלות משותפת של תאגיד היוקרה LVMH.
הנהלת החברה החליטה שלפני כניסה לרשתות מולטי-ברנד כמו ספורה (Sephora) ואולטה (Ulta), המותג יתחיל כמותג אונליין עם חנויות שיתמכו בהחדרתו.
Jun 23, 2018 at 3:22pm PDT
להבדיל מישראל, בה הפוקוס הוא על רשת קמעונאית, הדגש והפוקוס של החברה בשנים הקרובות הוא אונליין. עם זאת, על מנת להחדיר את המותג ולפגוש פיזית את הלקוחות, החברה תפתח בארבע השנים הקרובות מעל 30 סניפים ברחבי ארה"ב.
לרגל החדרת המותג לארה"ב יצאה IL MAKIAGE בקמפיין ענק בניו יורק ו"צבעה" את כל העיר במודעות על גבי שילוט חוצות, החל מהטיים סקוור ועד הסאב ווי. בנוסף, יצאה החברה בקמפיין ברשתות החברתיות באמצעות מובילות דעת קהל ידועות, כדוגמת: סופיה ריצ'י, שאנטל ג'פריס איזבל בדויה ועוד, תחת המסר השיווקי: "100% HIGE MAINTENANCE".
Jun 10, 2018 at 1:11pm PDT
המותג IL MAKIAGE הוקם בשנת 1972 בניו יורק והמציא קטגוריה חדשה של איפור מקצועי. גורו האיפור של ניו יורק באותן השנים, המאפרת אילנה הרכבי, הבינה שהכלים העומדים לרשות המאפרים המקצועיים אינם מספיקים והחליטה, יחד עם בעלה שהיה כימאי, לפתח ליין איפור מקצועי מהראשונים בעולם.
בשנת 2013, כשהמותג IL MAKIAGE בישראל נקלע לקשיים, הוא נרכש על ידי אורן הולצמן שעזר להרים אותו על הרגליים.
לדברי אורן הולצמן, מנכ"ל ובעלים IL MAKIAGE: "אנו מאד נרגשים להשיק את המותג בארה"ב. עבדנו קשה בשנתיים האחרונות בהכנות לקראת החדרת המותג לשוק האמריקאי ואנו פועלים לפי תכנית העבודה של המותג להתרחבות הגלובאלית. השותפים שלנו, קרן ההשקעות האמריקאית, הגדולה בעולם בתחום הצרכנות - L CATTERTON , עובדים איתנו וסייעו לנו רבות בגיבוש התוכנית האסטרטגית לשוק האמריקאי ויישומה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו