פולקסווגן פולו החדשה: החל מ-93,900 ש'

ממדים שתפחו, רשימת אבזור מכובדת ומחיר שצמח – פולקסוואגן פולו החדשה מתחילה את דרכה בישראל

גדולה יותר, מאובזרת יותר, יקרה יותר. פולו החדשה // צילום: יחסי ציבור ,
גדולה יותר, מאובזרת יותר, יקרה יותר. פולו החדשה // צילום: יחסי ציבור

פולקסוואגן מתחילה לשווק בישראל את הדור שישי של הפולו. הפולו החדשה מבוססת על פלטפורמת ה-MQB של החברה, המשרתת עוד דגמים רבים בקונצרן. הפולו לעומת קודמותיה, צמחה באופן משמעותי בממדיה, היא ארוכה יותר מקודמתה ב-8 ס"מ, רחבה יותר ב-7 ס"מ ובסיס הגלגלים צמח ב-9.5 ס"מ. גם תא המטען גדל ונפחו עומד כעת על 351 ליטר (לעומת 280 ליטר).

מגוון המנועים מצומצם וכולל מנוע 1.0 ליטר בשני הספקים (95 כ"ס ו-115 כ"ס) עם אפשרות לבחירה בין תיבה ידנית לרובוטית כפולת-מצמדים בעלת 7 יחסי העברה. גרסת ה-GTI מקבלת מנוע 2.0 ליטר טורבו, המפיק 200 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית כפולת-מצמדים בעלת 6 יחסי העברה.

 

לא רק המידות גדלו, גם המחירים מכוונים גבוה יותר: עבור גרסת המנוע הבסיסית נדרשים 93,900 שקלים עם תיבה ידנית ו-108,900 שקלים עם התיבה הרובוטית. עבור רמת ההספק הגבוהה יותר עם תיבה רובוטית, יבואני פולקסווגן דורשים כבר 119,900 שקלים, ואילו מחירה של ה-GTI נקבע על 164,000 שקלים.

פולקסוואגן פולו החדשה מגיעה אלינו מאובזרת למדי: כבר מגרסת הבסיס היא מציעה תאורת LED קדמית, מערכת עצור וסע, מערכת מולטימדיה בעלת מסך בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה מקורית לנסיעה לאחור ועוד. בכל הקשור לאבזור בטיחות אפשר למצוא כבר מהגרסה הבסיסית שבע כריות אויר, ניטור מרחק מלפנים, בלימת חירום אוטונומית והתראה על עייפות הנהג. בקרת השיוט האדפטיבית קיימת אבל לא בגרסת הבסיס הידנית.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר