ולנטינו גרווני // צילום: AFP

ולנטינו נכנס לתחום הקוסמטיקה

בית האופנה היוקרתי הודיע כי ייכנס לתחום הבישום והטיפוח ויוציא ליין מוצרי קוסמטיקה תחת שם המותג בשיתוף לוריאל

בית האופנה VALENTINO נכנס לתחום הבישום והטיפוח, וצפוי להוציא בקרוב לשוק ליין מוצרים רחב של בישום וקוסמטיקה תחת שם המותג. מהלך הפיתוח, השיווק וההפצה יהיו בשיתוף קונצרן LOREAL.

אתמול הודיעה LOREAL העולמית ובית האופנה VALENTINO על חתימת ההסכם לשיתוף פעולה, הכולל פיתוח מוצרי בישום וקוסמטיקה יוקרתיים. ההסכם יכנס לתוקף בינואר 2019, והמוצרים הראשונים צפויים להגיע במהלך הרבעון הראשון של שנה זו. 

החברה ניסתה בעבר להשיק באופן עצמאי מוצרי בישום תחת המותג. שלושת הבשמים הפופולריים של בית האופנה כיום הם: Valentino Donna  Valentino Uomo ו-Valentina.

בית האופנה ולנטינו נוסד בשנת 1960 על ידי ולנטינו גרווני וג'אן קרלו ג'אנטי, ונחשב לבית אופנה יוקרתי המתמחה באופנה עילית. מאז 2008 פיירפאולו פיסיולי נושא במשרת מנהל הקריאייטיב של המותג. 

ולנטינו כיום הוא בית אופנה ששם דגש על חדשנות בעיצוביו, עם אופנה עכשווית שנשענת על עיצובים ממורשת העבר של המותג. בית האופנה קיים בלמעלה מ-100 מדינות, ומשווק בכ-175 חנויות בוטיק יוקרתיות של המותג, וב-1,500 נקודות מכירה. 

לאחר חתימת ההסכם עם LOREAL, צפוי המותג להגיע עם מוצריו לקהלי יעד גדולים יותר על גבי הגלובוס עם ליין מוצרים רחב ובמחיר נגיש, שיאפשרו לציבור להתבשם ולהחזיק בתיק מוצרי קוסמטיקה מבית המותג. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו