חודשיים לאחר שפורסם על המשקה החדש, זה קרה: קוקה קולה השיקה את המשקה האלכוהולי שלה היום (שני) ביפן בשם "צ'ו היי". מדובר בשלושה משקאות מוגזים בטעם לימון המכילים 350 מיליליטר עם שלושה, חמישה ושבעה אחוזי אלכוהול ועולים יורו אחד.
המשקאות יהיו זמינים באזור קיושו, האזור הדרומי של יפן. זהו פרויקט פיילוט באזור שיש לו שוק משמעותי מהמכירות", אמר מסאקי איידה, דובר היחידה היפנית של קוקה-קולה.
לפי נתוני החברה, המשקאות פופולריים במיוחד בקרב צעירים, בעיקר בקרב נשים צעירות. מפתחי המוצרים של קוקה קולה קיבלו את הרעיון לאחר שביקרו בפאבים של "איזאקאיה" בסגנון יפני, שם גילו כי משקאות בטעם לימון פופולריים מאוד, כך על פי אתר המשרד.
המשקה החדש מכיל וודקה ודגנים ויגיע בהמשך במגוון טעמים כמו ענבים, תות, קיווי ואפרסק. המשקה יתמודד עם העלייה המשמעותית ביפן בצריכה של משקאות קלים מוגזים עם אלכוהול בעיקר על ידי נשים. מדובר בחיקוי של משקה אהוד מקומי המבוסס על אלכוהול וגזים בטעמים מקומיים שצובר תאוצה משמעותית ביפן בחמש השנים האחרונות.
חורחה גרדניו, נשיא חברת קולה יפן אומר בהקשר למשקה החדש כי "מעולם קודם לא עשינו ניסיונות במשקאות קלים עם אלכוהול, אבל המשקה החדש מלמד שגם אנחנו פתוחים לשינויים ועוקבים אחרי השוק". גרדניו הוסיף כי המשקה החדש יהיה ייחודי רק ליפן והוא הותאם במכוון לשוק המקומי במדינה.
המשקה החדש של חברת קולה הוא חלק ממהלך כולל של החברה להיכנס אל תחום הקפה והתה ומשקאות הבריאות וזאת בעקבות הירידה המתמדת בצריכת משקאות קלים בעולם. החברה מודעת לכך שהיא מותקפת על כמות הסוכר שבמתכון הסודי של המשקאות שלה וכן בעליית המודעות למחלות הנובעות מסוכר ולכן היא פורצת לשווקים חדשים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו