ההון של נסראללה: כרבע מיליארד דולר

העיתון הערבי הנפוץ "אל-איתחאד" פרסם תחקיר מקיף על הונו האישי של מזכ״ל חיזבאללה • לפי הדיווח, ארגון הטרור הגביר לאחרונה את הסחר בסמים

צילום: אי.פי.איי // נסראללה

העיתון הערבי "אלאיתחאד", אחד הנפוצים במדינות ערב היוצא לאור באיחוד האמירויות, פרסם היום (שני) בגיליונו תחקיר מקיף אודות הונו האישי של מזכ״ל חיזבאללה חסן נסראללה, הנאמד בכרבע מיליארד דולר.

 

לפי הדיווח המתבסס על גורמים בכירים בלבנון, הממצאים אודות הונו האישי של נסראללה נחשפו במהלך חקירה של מחלק הסמים ברשויות החוק האמריקניות נגד ארגון חיזבאללה, שמלבד היותו ארגון טרור, נחשב לאחד הארגונים הגדולים בעולם בתחום הסחר בסמים.

 

לפי הדיווח ב"אלאתיחאד", בעקבות הסנקציות שהוטלו על איראן והקיצוץ המאסיבי במימון שהעבירה טהראן לחיזבאללה, כמו גם המחיר הכספי שמשלם הארגון על מעורבותו בלחימה בסוריה - הביאה את מזכ"ל הארגון נסראללה להורות על הרחבת המעורבות בתחומי הסחר והפצה של סמים, מהלך שהסב לחיזבאללה ואף לנסראללה עצמו, רווחים כלכליים עצומים.

 

לפי הדיווח באיחוד האמירויות, נסראללה אף מינה את האנשים המקורבים אליו ביותר, ושבהם הוא נותן את אמונו, כדי שיפקחו מקרוב על תחום הברחת הסמים בארגון וההכנסות הכספיות הנובעות מהסחר וההפצה של סמים.

 

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר