האם רשת בורגר ראנץ' מנצלת לקוחות שבויים כדי להעלות מחירים? בסניף רשת המזון המהיר הישראלית שנפתח לפני מספר חודשים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, העלו מחירים של מספר מוצרים בזמן שהתקיים אירוע סגור בהיכל הספורט שבמרכז תל אביב.
המבקרים שהגיעו אמש (שני) לסניף, וכן גם סתם עוברי אורח ועובדים באזור, גילו כי הנהלת הסניף העלתה את המחירים של ארוחות ומוצרים אחרים. כך למשל, מחיר של ארוחת ראנץ', שביום רגיל ניתן לרכוש בגודל קטן, בינוני או גדול, ובמחיר משתנה בהתאם לגודל הארוחה הנע מ-44.9 שקלים ועד 52.9 שקלים, הוצע במחיר אחיד של 50 שקלים. ארוחת כוכבי עוף, שביום רגיל עולה 47.9 שקלים, עלתה ביום האירוע 50 שקלים גם היא.
המוצרים והמחירים ה"מנופחים"
לא רק מחירי הארוחות "התנפחו" בבת אחת, אלא גם של מוצרים בודדים: כך למשל, מחיר המבורגר בודד, בתפריט הקבוע של הרשת, נע בין 26 עבור קציצה בודדת בלחמנייה ועד 35 עבור המבורגר משולש. ביום האירוע עלה המחיר להמבורגר בודד ל-30.
גם הקינוחים לא קופחו וזכו להעלאה: הקינוח הפופולארי של הרשת, השוקופאי, עלה בשקל בודד ומחירו עמד על עשרה שקלים במקום 9 שקלים. גלידה קרנבל רשמה את הזינוק החד ביותר ובמקום 10 שקלים, עלה 15 שקלים.
ברשת בורגראנץ' נמסר: "בימי אירועים בהיכל, סניף מנורה אמור לשרת למעלה מ-10 אלף איש תוך חלון זמן קצר. על מנת לתת שירות טוב ויעיל אנו מציעים תפריט מצומצם במחירון נפרד".