התחרות בשוק הסטרימינג מתגברת: DEEZER מציע מנוי ל- 3 חודשים בשקל

שירות הזרמת המוזיקה Deezer, שנכנס לישראל בדצמבר 2017 מגדיל את התחרות בשוק המוזיקה ומציע אפשרות למנויים חדשים להירשם למנוי פרמיום בשקל אחד בלבד ל- 3 חודשים

DEEZER במנוי ל- 3 חודשים בשקל ,
DEEZER במנוי ל- 3 חודשים בשקל

על פי נתוני חברת DEEZER יש לה כיום בישראל כ- 50 אלף מנויים כשברחבי העולם יש לה 14 מיליון משתמשים פעילים בחודש ו-53 מיליון שירים וקטעי אודיו. על פי החברה היא מחויבת בישראל לסצנת המוזיקה המקומית ומיישמת את פורמט - Deezer Sessions תיעוד והפצה בינלאומית לחובבי המוזיקה של אמנים ישראלים בהופעות חיות אינטימיות ועל בסיס יומי.

 

לאחרונה התחדשה החברה בשני פיצ'רים חדשים, SongCatcher: משתמשי אנדרואיד בסלולר עם האפליקציה, יוכלו להשתמש בכלי זיהוי מוזיקה כדי לזהות באופן מיידי שירים חדשים הנמצאים בטווח שמיעה של המכשירים הניידים שלהם. השירות השני למשתמשי האנדרואיד הוא פורמט הקרוסלה החדש של ה- Flow, שירות התאמת מוזיקה אוטומטי, המציע שלושה מסלולי מעקב 'בהשראת' רשימות השמעה קבוצתיות על ידי אמנים דומים ומסלול 'גילוי' למעריצים שמעוניינים לשמוע אמנים או שירים חדשים.

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

עמרי דולב, מנכ"ל לב גרופ מדיה המפעילה את Deezer בישראל: "שוק הסטרימינג מוזיקה בישראל מפתיע אותנו לטובה וקצב הצטרפות המנויים הינו מעל הציפיות. עם מאות אלפי מנויים בשירותים השונים, איש לא האמין לפני מספר שנים שלקוחות ישראלים ישלמו על צריכת מוזיקה ולא יורידו אותה באופן פיראטי. שוק הסטרימינג מאפשר גם מקור הכנסה לזמרים מוכרים וכאלה שבתחילת דרכם על ידי התמלוגים שהם מקבלים. התחרות מחדדת אותנו וגורמת לנו להציע ללקוחות הצעות ערך אטרקטיביות. 

בקרוב נעלה בפעילויות נוספות מתוך דגש להעניק ערך לצרכן הישראלי מתוך מיקוד בסצנת התרבות המקומית והצרכן הישראלי", אומר דולב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר