צילום: צילום מסך, REUTERS/Bobby Yip // אטא נג, ג'קי צ'אן

בתו של ג'קי צ'אן: "אני הומלסית בגלל הוריי ההומופובים"

אטא נג, בתו בת ה-18 של אמן הלחימה והשחקן המפורסם, העלתה יחד עם בת זוגה סרטון ליוטיוב בו טענה כי השתיים נותרו מחוסרות בית לאחר שגורמים רשמיים והוריה ההומופוביים הערימו עליהן קשיים במציאת דיור, בשל נטייתן המינית

אטא נג בת ה-18, בתו של השחקן ואמן הלחימה המפורסם ג'קי צ'אן (64), נולדה כתוצאה מרומן מחוץ לנישואין שניהל עם איילין נג, מי שהייתה בעבר מיס אסיה.

בשנה שעברה יצאה נג מהארון באופן רשמי באינסטגרם בסט תמונות שעורר רעש גדול. כעת היא מייצרת שוב כותרות בעזרת הרשת החברתית, לאחר שהעלתה סרטון ליוטיוב יחד עם בת זוגה, אנדי אוטום בת ה-30, בו טענה כי השתיים הומלסיות בגלל הוריה ההומפוביים.


אטא נג ובת זוגה אנדי אוטום // צילום מסך

השתיים טוענות כי ניסו לבקש סיוע מגורמים רשמיים בכל הקשור לדיור, אך נתקלו ביחס מפלה ואטימות, כשהדרישה מהן הייתה כי יחיו בנפרד זו מזו. 

"אנחנו מחוסרות בית כבר חודש בגלל הורים הומופובים. פחות או יותר ישנו מתחת לגשר וכאלה דברים. אני אפילו לא מצליחה להבין מה קורה, הלכנו למשטרה, הלכנו לבית החולים, לבתי תמחוי ובתי מחסה לקהילה הלהט"בית, וכולם פשוט לא שמים זין", זעמה.

השתיים כמובן לא מוכנות להיפרד כדי לקבל את הסיוע בדיור, והיא מבקשת למצוא דרך אחרת לפתרון הבעיה שלהן. "הם מנסים לדפוק אותנו. אני לא מבינה. אני אוהבת אותה", אמרה.


הומופוב? ג'קי צ'אן. // צילום: ADP

אמה של נג הוסיפה שמן למדורה, כשסירבה להביע אמפתיה למצבה של בתה ואמרה בתגובה לסרטון: "לדעתי אם אין להן כסף הן צריכות למצוא עבודה. זה לא נאה לצלם וידאו ולספר לאחרים שאת מרוששת ושאת הבת של אבא שלך. אנשים בכל העולם לא נסמכים על תהילה של מישהו אחר כדי להשיג כסף".

מצדו של צ'אן לא נמסרה תגובה לנושא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו