את השבוע האחרון ניצל עם ישראל לקניית מזון ומתנות ולבילויים, ובכל התחומים נרשמה עלייה במכירות.
"ראינו השנה גידול של 15%-20% במכירות לעומת השנה שעברה. משפחות מארחות אף הגיעו לקניות בגובה של עד 3,000 שקלים, והיו ימים שבהם נרשמה עלייה של כמעט פי שניים במכירות לעומת ימים רגילים", אמר רמי לוי מבעלי "שיווק השקמה".
גם בקניונים ובמתחמי הבילוי דיווחו על עלייה במכירות שהתחילו השנה שבועיים לפני החג. "השבוע האחרון התחיל עם 30 אלף מבקרים ביום, וביום חמישי האחרון היה שיא של 40 אלף מבקרים ביום אחד, מספרים גבוהים מאשתקד, שהתבטאו גם במכירות במתחמי הבילוי" אומר אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בי־ם
ברשת סופר־פארם מציינים כי המתנות הנמכרות ביותר הן בשמים וסטים של בשמים שכוללים מוצר נוסף מאותו בית אופנה. "בזכות המבצע שניים פלוס אחד במחלקת הקוסמטיקה חל גידול דו־ספרתי במכירות" אמר עופר לוי, סמנכ"ל הרשת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו