בושם בשקל? רמי לוי נכנס לתחום הפארמה

איש העסקים הודיע כי הוא קונה כמחצית מרשת הטואלטיקה "גוד פארם", המוכרת מוצרים במחירים נמוכים • שר הכלכלה אלי כהן בירך: "המהלכים האלה יגבירו את התחרות"

רמי לוי

לאחר שנכנס לתחום המרכולים, תקשורת ובתי הקפה, רמי לוי – כעת גם בתחום הפארמה. איש העסקים הודיע על רכישת 50.1% מהרשת המוזלת '"גוד פארם" ב־17 מיליון שקלים. מרבית מוצרי הרשת שנרכשו על ידי לוי נמכרים בעשרה שקלים, גם כשמדובר במותגים מובילים, וזאת בזכות יבוא מקביל. 

לרשת "גוד פארם" יש כיום תשעה סניפים ברחבי הארץ והיא מוכרת מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה, אופטיקה, מוצרי תינוקות ועוד, ובקרוב ייפתח הסניף העשירי שלה.

רמי לוי אמר ל"ישראל היום" בעקבות הכניסה לתחום הפארמה כי "כמו שחוללנו מהפך ויצרנו תחרות בכל שאר התחומים שאליהם נכנסנו, כך נעשה בטואלטיקה. נוריד מחירים ונעשה טוב לעם ישראל". שר הכלכלה אלי כהן אמר בתגובה כי "המהלכים האלה יגבירו את התחרות ויקטינו את הריכוזיות בתחום".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר