צילום: קוקו // אדוה רודברג

נא להכיר: אחות של אגם רודברג, שחקנית

שנה וחצי אחרי שסיימה לימודי משחק, אדוה רודברג נמצאת בחזרות לקומדיה חדשה בתיאטרון הקאמרי: "רומיאו ואמא" • ולא, אין לה שום בעיה עם להיות "אחות של" • "אחותי מדהימה, אנחנו חברות טובות והיא עוזרת לי ומלווה אותי", אומרת אדוה

השחקנית אדוה רודברג יודעת שבמהלך הראיון נגיע לדבר על אחותה. ככה זה כשאחותך הגדולה היא אגם רודברג.

אבל נראה שלרודברג הצעירה (29) אין שום בעיה לדבר על אחותה הגדולה והמצליחה, בעוד היא עושה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק. אדוה סיימה את לימודי המשחק בבית הספר "גודמן"בבאר שבע לפני כשנה וחצי. מאז הספיקה להצטלם לשתי סדרות ילדים ("המלאך השומר שלי" ו"נעלמים"), לעבוד על הצגת פרינג' בשם "מחלת נעורים" וליצור סדרת רשת, שבה היא גם מככבת, "איב נכסים", שתעלה בפרטנר TV. 

במקביל היא נמצאת בחזרות להצגה שתעלה בתיאטרון הקאמרי באפריל.  מדובר בקומדיה שכתבו גור קורן וגלעד קמחי, "רומיאו ואמא", ומשחקים בה בין היתר רועי אסף, ענת מגן שבו, שרה פון שוורצה ודוד שאול. העלילה מתרחשת בעיירת פיתוח בשם "תקוות" בדרום הארץ. ששי בן עטר, הכוכב הכי גדול שיצא מהעיר (שאותו מגלם רועי אסף), חוזר לעיירת ילדותו כדי לבחור נער מקומי שיגלם את רומיאו בהפקה נוצצת של "רומיאו ויוליה". כל תהליך הבחירה של רומיאו המקומי מתרחש במעין תוכנית ריאליטי, שבה מגלמת רודברג את אחת השופטות. רודברג היא גם זו שמגלמת את יוליה בהפקה.  

האחות, אגם רודברג// צילום: שוקה כהן

"האודישנים למציאת רומיאו הם כמו תוכנית ריאליטי עם שופטים, ואני אחת השופטות", מספרת אדוה. "אני גם שחקנית שמגלמת את יוליה בהפקה, ובאודישנים אני בעצם בודקת אם המתמודדים מתאימים לשחק לצדי. אני כוכבת מוכרת מתל אביב, מגיעה כטאלנט (צוחקת)".

הצגה ראשונה בתיאטרון הרפרטוארי.

"נכון, וזה מאוד מאוד מרגש אותי. העבודה עם גלעד וגור מדהימה. אני מוקפת בקאסט מדהים, דולב אוחנה (שמשחק גם הוא בהצגה - מ"כ) הוא אחד החברים הכי טובים שלי מבית הספר למשחק. זה גורם לי להרגיש שם בבית. זה כיף ונעים".

אפרופו ריאליטי, היית מוכנה להשתתף?

"זה כמובן תלוי באיזו תוכנית. באופן כללי אני לא פוסלת בכלל". 

בואי נדבר על אגם. הרי אי אפשר להתחמק מהעובדה שאת "אחות של". 

"אחותי מדהימה. נורא בא לי לתת לך איזו תשובה כבדה אבל אין לי. אני לא מרגישה כבדות עם העניין הזה, אני חייבת להודות. נוח לי. אגם עוזרת לי עם האודישנים, היא מכירה אותי ומלווה אותי מההתחלה".

היא עודדה את הכניסה שלך לעולם הלא פשוט הזה?

"אני רואה את הקשיים בעולם הזה בעצמי. אני מתייעצת עם אגם כל הזמן. אנחנו חברות טובות, גרנו יחד. היא גדולה ממני בשנתיים וחצי. זה באמת לא מעיק מבחינתי להיות 'אחות של', הכל טוב. אני עובדת, אני מתפרנסת, אני שחקנית. אנחנו מפרגנות אחת לשנייה".

יש מחשבה לעשות משהו יחד?

"הלוואי, אבל מה נעשה? נכתוב לעצמנו תפקידים?"

או שתקחו מחזה שבו הגיבורות הן שתי נשים.

"הבאת פה רעיון (צוחקת)". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו