השקט שלפני הסערה

שבוע רגוע עבר על הפועל ב"ש אחרי חזרתה למקום הראשון, שאותו היא מקווה לאייש גם בתום המחזור האחרון של העונה הסדירה • "הגענו למאני טיים, אסור לנו למעוד יותר", הבהירו בבירת הנגב לקראת המשחק מול בני סכנין הערב

שחקני ב"ש. "יש מתח לקראת המשחקים בפלייאוף" // צילום: אנצ'ו גוש/ג'יני // שחקני ב"ש. "יש מתח לקראת המשחקים בפלייאוף"

שבוע שקט עבר על הפועל ב"ש אחרי חזרתה למקום הראשון. העניין הוא שהשקט הזה יכול להתהפך בקלות אם האלופה לא תנצח בשבת את בני סכנין, שכן האוהדים האדומים מתחילים לאבד סבלנות. "יש מתח לקראת המשחקים בפלייאוף", סיפרו בבירת הנגב, "הגענו למאני טיים ואסור לנו למעוד יותר". 

המאמן ברק בכר, שלא אוהב את מה שהוא רואה מהקבוצה שלו לאחרונה ומנסה כל הזמן לשנות דברים כדי לעלות שוב על דרך המלך, צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב. בהגנה חאתם עבד אלחמיד יפתח במקומו של לואי טאהא המוצהב, ובהתקפה צפוי בן שהר יקבל את הקרדיט על חשבונו של ניב זריהן. 

דן איינבינדר, שריצה בשבוע שעבר עונש הרחקה בשל חמישה כרטיסים צהובים, אמור לחזור היישר להרכב על חשבון אחד מהשניים - מרואן קבהא או חנן ממן. האחרון נטש את האימון אתמול בשל כאבים במפשעה ורק לאחר האימון המסכם היום יתברר אם יעמוד לרשותו של בכר. 

שחקן נוסף שבספק למשחק הוא גיא מלמד, שלא התאמן אתמול בשל כאבים בקרסול. מי שייעדרו בוודאות הם מתן אוחיון ומיכאל אוחנה הפצועים, כמו גם איסק קואנקה, שהמריא לספרד לצורך סידורים אישיים לקראת חתונתו. "יש לנו עליות וירידות, אנחנו מודעים לזה ועובדים קשה כדי לשפר את זה", אמר בכר לקראת המשחק, "סכנין בכושר טוב, המאמן שלה הביא רוח חדשה, אבל לב"ש יש סגל מספיק טוב שצריך לעשות את העבודה בשבת".

בתוך כך, בב"ש הסבירו את ההחלטה לצאת בשבוע הבא למחנה אימונים קצר בצפון ואמרו: "אנחנו רוצים לעשות לשחקנים משהו קליל, שייתן אפקט חברתי ומקצועי לקראת הפלייאוף". 

היריבה מהמגזר תאלץ להסתדר ללא פיראס מוגרבי ועלי עותמאן המוצהבים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר