רעידת אדמה בעולם המשקאות הקלים: אחרי 132 שנה בהם עסקה חברת קוקה קולה רק במשקאות קלים ללא אלכוהול היא תשיק בקרוב ביפן גרסה של משקה מקומי עם דרגות אלכוהול מ3 עד 8 אחוזים.
המשקה החדש ייקרא "צ'ו היי" והוא יתמודד עם העלייה המשמעותית ביפן בצריכה של משקאות קלים מוגזים עם אלכוהול בעיקר על ידי נשים. מדובר בחיקוי של משקה אהוד מקומי המבוסס על אלכוהול וגזים בטעמים מקומיים שצובר תאוצה משמעותית ביפן בחמש השנים האחרונות.
חורחה גרדניו, נשיא חברת קולה יפן אומר בהקשר למשקה החדש כי "מעולם קודם לא עשינו ניסיונות במשקאות קלים עם אלכוהול, אבל המשקה החדש מלמד שגם אנחנו פתוחים לשינויים ועוקבים אחרי השוק". גרדניו הוסיף כי המשקה החדש יהיה ייחודי רק ליפן והוא הותאם במכוון לשוק המקומי במדינה.
המשקה החדש של חברת קולה הוא חלק ממהלך כולל של החברה להיכנס אל תחום הקפה והתה ומשקאות הבריאות וזאת בעקבות הירידה המתמדת בצריכת משקאות קלים בעולם. החברה מודעת לכך שהיא מותקפת על כמות הסוכר שבמתכון הסודי של המשקאות שלה וכן בעליית המודעות למחלות הנובעות מסוכר ולכן היא פורצת לשווקים חדשים.
בהקשר לכך השיקה החברה בבריטניה סדרה של משקאות קפה קר, Fuzetea ומוצרי חלב ללא שומן. כאמור מדובר במהלך מתבקש במסגרת הירידה המתמשכת בקניית משקאות קולה בעולם.