הבן של פמלה אנדרסון הכה את האקס שלה

שוטרים הוזעקו לביתו של טומי לי ומצאו אותו עם שפה מדממת ופנים חבולות, לאחר שלדבריו נקלע לתקרית אלימה עם בנו המשותף לו ולכוכבת "משמר המפרץ"

צילום: lukeisback // איך שגלגל של אלימות מסתובב לו. טומי לי

מתופפה לשעבר של להקת "מוטלי קרו", טומי לי (55), הידוע גם כגרוש של פמלה אנדרסון (ושל הת'ר לוקליר), הזעיק בשני האחרון שוטרים לביתו בלוס אנג'לס, לאחר שהותקף באלימות, לטענתו, על ידי בנו הבכור ברנדון (21) שאף איים להרוג אותו. אך האם היה זה אקט של הגנה עצמית?

"ארוסתי ואני היינו במיטה, כשהבן שלי התפרץ לחדר שלנו ותקף אותי. ביקשתי ממנו לעזוב את הבית והוא היכה אותי עד אובדן הכרה. הוא ברח מהמשטרה וזו האמת", צייץ בשלישי האחרון.

מוקדם יותר העלה לחשבון הטוויטר ומחק במהירות תמונה, בה הציג את פנים החבולים והשפה המדממת שגרם לו לדבריו בנו. "הלב שלי שבור", כתב. "אתה יכול לתת לילדים שלך כל מה שירצו בחיים שלהם, והם עדיין יפנו נגדך. כל הכבוד ברנדון. אתה בן נהדר". האתרTMZ  מדווח כי ברנדון נקלע לתקרית האלימה, לאחר שניסה להגן על עצמו מטומי לי, שהיה שיכור.


אאוץ'. פניו החבולים של טומי לי // מתוך האינסטגרם

זו אינה הפעם הראשונה שטומי לי מעורב בתקרית אלימה עם בני משפחתו. ב-1998, ריצה עונש מאסר של שישה חודשים, לאחר שהואשם באלימות נגד פמלה אנדרסון (50), לה היה נשוי בין השנים 1995-1998 ועמה הוא חולק בן נוסף, דילן.

המגזין "פיפל" מאשר כי כוחות המשטרה שהגיעו למקום פינו את טומי לי לטיפול רפואי בבית החולים, אך לא בוצע מעצר כנגד בנו. ברנדון הוכרז כמבוקש לחקירה, ולדברי גורמים משתף פעולה עם המשטרה.


טומי לי בימים יפים יותר // צילום: Glenn Francis, www.PacificProDigital.com טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר