העיר באדום: הפועל חיפה עלתה לחצי גמר הגביע

לחבורה של קלינגר הספיק תיקו 1:1 בדרבי הגומלין מול מכבי חיפה (3:3 בסיכום הכללי). שלומי אזולאי כבש (21) ראשון לירוקים, אבל אלון תורג'מן השווה (45) בזכות טעות קשה של עמרי גלזר, שנשלח לנוח בהפסקה

צילום: יוסי שקל // הפועל חיפה חוגגת בדרך לחצי גמר הגביע

תפקיד השוער הוא התפקיד הכי אכזרי בכדורגל. בדרבי החיפאי שנערך הערב (חמישי) במסגרת גומלין רבע גמר גביע המדינה, קיבלנו הוכחה נוספת לכך. מכבי חיפה הייתה עדיפה בהרבה על יריבתה, הובילה משער של שלומי אזולאי, אבל טעות מזעזעת של עומרי גלזר, שפשוט סידר לת'ורגמן את אחד השערים הקלים בקריירה שלו, גרמה לכך שהירוקים הודחו מהגביע, אחרי התיקו 2:2 במשחק הראשון.

פרד רוטן מאמן בעל ניסיון רב, אבל ההחלטה שלו לספסל את גלזר הצעיר, לא בטוח שהייתה הכי נכונה והיא יכולה להוריד לשוער את כל הביטחון עד לתום העונה. המחליף אוהד לויטה סיפק מספר הצלות בדקות האחרונות וסיכוי גבוה שנראה אותו פותח בהרכב גם במחזור הקרוב בליגה.

אבל לא רק השוער של מכבי חיפה היה בעניינים הערב, אלא גם שטקוס, שלקח 3 עצירות ענקיות שלמעשה החזיקו את הקבוצה של קלינגר בחיים ולבסוף גם העפילה לחצי גמר הגביע. ביכולת הנהדרת של שטקוס ייתכן ויואב קצת יעשה עליו קופה קטנה.

המשחק היה אמור להציל את העונה המביכה שלה של מכבי חיפה. רק זכייה בגביע הייתה יכולה לפצות על העונה המחפירה של הירוקים ועם הידיעה הזאת הם עלו למשחק ואכן היו יותר טובים מהיריבה, אבל בעונה ששום דבר לא הולך אז גם ביום טוב של הירוקים הם פשוט לא מסוגלים לנצח.  

הפועל חיפה חוגגת בסמי עופר, הערב  // צילום: יוסי שקל

הפועל חיפה: ארנסט שטקוס; דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שמואל שיימן; ניסו קפילוטו, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי, גילי ורמוט (גל אראל, 87); עדן בן בסט (יוסיפ איבניצ'יץ', 29), אלון תורג'מן (מקסים פלקושצ'נקו, 83).

מכבי חיפה: עומרי גלזר (אוהד לויטה, 46); ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש; גוארגי קוסטדינוב (אופיר מזרחי, 83), רועי קהת, שלומי אזולאי, סנטיאהו סלליף; ניקיטה רוקאביציה (מוחמד עוואד, 77), עומר דמארי.

שלומי אזולאי בפעולה, הערב. כבש את השער הראשון // צילום: אלן שיבר

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר