רשת יינות ביתן, שבבעלותה 185 מרכולים, רכשה 51% מהבעלות של רשת FREE MARKET, רשת סיטונאית למכולות ועסקים קטנים.
הרשת מתווספת לרשתות היפר רמה, יד יצחק, כמעט חינם ומגה, שנרכשה על ידי קבוצת ביתן לפני כשנתיים, והגדילה את נתח השוק של יינות ביתן מ-5% ל-9.5%. מחזור המכירות של יינות ביתן כמעט הכפיל את עצמו בשנה האחרונה בעקבות כך מ-3 מיליארד ל-5.5 מיליארד שקלים בשנה. היעד של הרשת הוא להמשיך ולגדול גם השנה ולהגיע ל-10.4% מנתח שוק המרכולים. הרשת מתכננת להשיק קופות בשירות עצמי, בהן - בניגוד לקופות דומות ברשתות אחרות - ניתן יהיה לשלם גם במזומן.
נקודה נוספת שביינות ביתן מתכוננים לחזק השנה, היא הקניות ברשת. בקבוצה שדרגו את מערכת המחשוב, והחליפו את אתרי הקניה לנוחים יותר, מתוך כוונה להכפיל את היקף הקניות און ליין ברשת מ-3% כיום ל-6%.
"אני מאמין שהצרכן הישראלי עדיין אוהב להרגיש את המוצר שהוא קונה ברשת ולדבר עם הקצב. אבל אנחנו צריכים גם לתת לו את האפשרות לקנות און ליין, שזה דבר שהולך ומתפתח בכל העולם", אומר נחום ביתן, מנכ"ל רשת יינות. "יש תחרות קשה בין הרשתות, אבל אני יכול לומר שהיא בהחלט תחרות הוגנת. בסופו של תהליך זה עושה את כל אחד מהמתחרים יותר חד ובסוף כולם מרוויחים, כולל הצרכן".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו