הקרב על שוק מוצרי החלב בישראל ממשיך להתחמם. חברת טרה, שמסתמנת ככוח שהולך וצובר תאוצה בשוק, משיקה סדרת מוצרים חדשים המבוססים על חלב מועשר וגבינת מוצרלה שמקורה מרכיבים טבעיים.
מאז נקנתה טרה על ידי החברה המרכזית בשנת 2004 היא שילשה את מחזור המכירות שלה מ-450 מיליון שקלים למעל 1.350 מיליארד ב-2017. כמו כן הנתח שלה בשוק החלב בתקופה זו עלה בכמעט עשרה אחוזים ל-19%.
בתחום הגבינות הצהובות, מאז השיקה את המותג "נעם" ב-2013, עלה נתח השוק של החברה עליה מטאורית מ-2% ל-15%. חלק נכבד מהזינוק של החברה הוא במגזר החרדי, שם רשמה עליה של 23% לאחר שהכניסה באוגוסט את פיקוח הבד"צ למוצריה.
בטרה לא מסתפקים בעלייה בנתח השוק ומוסיפים כעת סדרה של מוצרים חדשים שממשיכים ומתבססים על הקו הטבעי אותו היא מובילה בשנים האחרונות: חלב מועשר בסידן ובוויטמין די, חלב מועשר בחלבון, חלב דל לקטוז, וחלב מועשר ביו וסיבים תזונתיים. לאלו תצטרף גם גבינת מוצרלה המכילה 100% חומרים טבעיים ונטולת חומרים משמרים.
מנכ"ל טרה טל רבן // צילום: סטודיו פרמורקט
מנכ"ל טרה טל רבן דוחה את הטענות כי הכל בגלל המחיר ומדובר בשילוב של כמה גורמים: "אנחנו חזקים במגזר העסקי לא רק בגלל המחיר והתנאים המסחריים שאנחנו נותנים, אלא גם בגלל האיכות והבריאות. הציבור מחפש היום מוצרים עם חומרים טבעיים וכמה שפחות חומרים משמרים וזה מה שהוא מקבל מאיתנו בזכות סביבת עבודה סטרילית. אנחנו התחלנו עם זה והיום זה נמצא בכל הענפים בשוק".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו