שיער ירוק ובייבי פייס: עמוס תמם, שחר חסון ו"מה קשור" כילדים

השחקן העסוק מצא זמן לזריקת נוסטלגיה נעימה במיוחד כשהעלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונת ילדות שלו עם כמה חברים שאתם בטוח מכירים

צילום: מאיר פרטוש // איך הם נראו כילדים? שלישיית "מה קשור"

הם מככבים בהצגות, מופיעים בכל רחבי הארץ ומצחיקים את כל עם ישראל, אבל גם הכוכבים הכי גדולים היו פעם ילדים, כפי שמעידה התמונה המקסימה שלפניכם. מה שבאמת מפתיע וגם מחמם את הלב הוא התזכורת המקסימה לעובדה שחברויות שמתחילות בבית הספר שורדות לפעמים את מבחן הזמן גם אחרי עשרות שנים.

קחו לדוגמה את חברי "מה קשור" – ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי שמככבים בתמונה שהעלה עמוס תמם לחשבון האינסטגרם שלו היום (ה'). השלושה היו חברים כבר בבית הספר ברמלה. מה שלא כולם יודעים הוא שמי שלמדו איתם ובשלב מסוים אף היו איתם חלק מהרכב גדול יותר, הם תמם ושחר חסון.

A post shared by amostamam (@amostamam) on

Dec 28, 2017 at 12:01am PST

תמם העלה הבוקר את התמונה לעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "מועדון הליידיס & ג'נטלמן, ראשל"צ. אי שם בסוף שנות התשעים. בוקר נוסטלגי או כמו שנהוג לומר בשפת הקודש: יא חסרה על הימים".

פיסת הנוסטלגיה הנעימה הזאת לא פסחה גם על ציון ברוך עצמו שמיהר לשתף אותה, זכר לימי ההופעות המשותפים של החמישייה, וכמובן שגם העוקבים לא חסכו התרגשות. אנחנו מצדנו תוהים אם השיער הירוק של מיכאלשווילי היה סתם דאחקה או אופנה לגיטימית בימים אלה. בכל זאת 20 שנה, מי זוכר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר