סחרוף, הדור הבא

איתי סחרוף, הבן של ברי, לא אוהב לנפנף בייחוס שלו ומעדיף שתקשיבו למוזיקה שהוא עושה במסגרת להקת "לואיזה", שמוציאה סינגל חדש. האזינו בבכורה

עידן תלמוד ואיתי סחרוף, צילום: קוקו

את עולם המוזיקה הישראלית מכיר איתי סחרוף (32) מגיל צעיר. ככה זה כשאתה בנו הבכור של ברי סחרוף. לפני שבע שנים הקים איתי להקה ששמה "לואיזה", ובימים אלה עובדת הלהקה על אלבום שני. היום יוצא לרדיו סינגל מתוך האלבום החדש, "תעשי לי ילד".

"התחלתי ללמוד תיפוף בגיל צעיר", מספר סחרוף ג'וניור, "כנער ניגנתי בהרכב. בצבא הכרתי את עידן תלמוד, שניגן בגיטרה. היינו מנגנים יחד שעות בשביל  הכיף. התחלנו מקאברים שונים, בעיקר היינו חזקים בלד זפלין וכל מיני אמני סיקסטיז כבדים. בהדרגה התחלנו לכתוב חומרים. אני שרתי וגם התחלתי לנגן בבית על גיטרה. כמה שנים לאחר מכן נולד האלבום הראשון. החומרים בו היו גם בעברית וגם באנגלית. האלבום החדש הוא רק בעברית,  מעין גרוב-רוק ים-תיכוני. בינתיים אנחנו מופיעים בכל הארץ, ויש כבר גרעין קטן  של קהל שעוקב אחרינו".

בתור הבן של ברי, נראה שהייעוד שלך נכתב עבורך.

"האמת היא שבתור ילד קטן היה בי משהו שברח מזה, אבל מאוחר יותר, כשהתחלתי לנגן עם עידן, ראיתי שזה פשוט עושה לי טוב".

אבא שותף בתהליך היצירה שלך?

"הוא שותף בעל כורחו (צוחק). חלק גדול מהשעות שבהן ניגנתי עם עידן היו אצלו  בבית. כשהיינו מסיימים - היינו יוצאים  לסלון והוא היה אומר, 'מגניב, אהבתי את הקטע הזה, אהבתי את הקטע ההוא'. אני שמח לשמוע ממנו ביקורת בונה. במהלך העבודה על האלבום יצא לו לשמוע הרבה דברים ולייעץ".

הייתם מופע החימום של פורטיסחרוף.

"נכון. זה היה כבוד גדול ומאוד מרגש".

לא נראה שאתה משתמש בייחוס שלך כדי לקדם את הלהקה.

"מההתחלה היה חשוב לי ולכולם לעשות את הדרך הפרטית והאישית שלי בתוך הדבר הזה. לא לערבב".

סחרוף יקיים מופע השקה בכולי עלמא בתאריך ה- 25.2

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר