רשתות הקמעונאות בארה"ב דיווחו על רווחים גדולים מהצפוי לעונת החגים.
נתוני המסחר בעונת החגים השנה עלו ב־4.9% ושברו שיא של פעילות. לפי דו"ח חדש, האמריקנים הוציאו ברשתות הקמעונאות יותר מ־800 מיליארד דולר בין 1 בנובמבר לערב חג המולד. מניות הרשתות הקמעונאות קפצו בתקופה שלאחר החג. כך למשל רשת ג'יי.סי פני עלתה ב־7.6%, רשת קולס עלתה ב־5.8%, מייסיז עלתה ב־5.1% ונורדסטרום עלתה ב־2.8%.
למרות החדשות הטובות הללו, רוב רשתות הקמעונאות מסכמות שנה קשה עקב המשכת הפסדי לקוחות לאתרי האינטרנט, בעיקר לאמזון. אמזון עצמה הודיעה שלשום כי היא שברה את שיא המכירות של עצמה במכירות לקראת החגים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו