דיור דואגים למעצבים העתיד בישראל

כחלק מחגיגות 70 השנה למותג, בדיור יערכו מכירה פומבית לבושם שלהם - ההכנסות בישראל לשנקר • ארמני משיקים משקפי שמש • חדשות האופנה

מהדורה מוגבלת של 70 בקבוקים // מהדורה מוגבלת של 70 בקבוקים

בארמני מתכוננים לקיץ

אומנם עוד לא קיץ, אבל בתי האופנה הבינלאומיים החלו להציג את מותגי משקפי שמש לימים החמים של 2018. מי שכבר מתכוננים במרץ הם בית האופנה Emporio Armani, כאשר הדגם הבולט במסלולי התצוגה שלהם שואב את השראתו מזרם האמנות המודרנית. מנהלי הקריאייטיב של בית האופנה האיטלקי יצרו מהדורה הכוללת שלושה דגמים המתבטאים בנוכחות של קו מופשט עשוי אצטט המעטר במעין מעגל לא סגור שתי עדשות נטולות מסגרת. חלק מהדגמים בקרוב יגיעו  לארץ וימכרו במחיר של כ- 900 שקלים ברשת i-optic.

משקפיים בסגנון מופשט לארמני

דיור חוגגת 70 שנה במכירה פומבית

לרגל 70 שנה למותג Dior, בית האופנה מציע למכירה פומבית את הבושם היקר ביותר בהיסטוריה: J'adore Exceptional Edition . 

מדובר ב 70 יחידות של הבושם בניחוח חדש ובלעדי למהדורה מוגבלת שנוצרו כחלק מחגיגות ה 70. כל בקבוק ממוספר ובושם אחד - בקבוק מספר 3, הגיע לישראל ויוצג למכירה פומבית במחיר פתיחה: 88,000 שקלים בבוטיק Dior שבקניון TLV בתל אביב בין התאריכים 31 בדצמבר וה-5 בינואר. היופי שבדבר הוא שסכום המכירה שלו יעבור במלואו כתרומה למחלקה לעיצוב אופנה של שנקר. 

פלמינגו יעצב קולקציית קפסולה 

מותג הילדים הבועט פלמינגו נבחר ע"י דיסני ישראל לעיצוב קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת וייחודית בהשראת הסרט קוקו מאולפני דיסני פיקסאר. קולקציית הקפסולה מורכבת מ- 20 פריטים לבנים, בנות ותינוקות, מלאה באלמנטים עם קריצה הומוריסטית של גיטרות, שלדים ובשילוב גרפיקה יוצאת דופן מהסרט .

קולקציה של פלמינגו. חולצת גיטר ב120 שקלים// עדי גלעד

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר