ראש עיריית אילת פועל לביטול מיזוג אל על וישראייר

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, פנה בשבוע שעבר ליועץ המשפטי של רשות ההגבלים העסקיים והביע התנגדות עזה למיזוג שתי החברות. בחודש מאי השנה, סאן דור, חברת הבת של אל על חתמה על הסכם הבנות לקראות מיזוג

מתנגד למהלך. ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי // צילום: דודי ועקנין // מתנגד למהלך. ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי // צילום: דודי ועקנין

על רק המיזוג בין חברות התעופה ישראייר ואל על, פנה בשבוע שעבר ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, ליועץ המשפטי של רשות ההגבלים העסקיים, אור שוורץ, והביע התנגדות עזה למהלך.

כזכור, בחודש מאי השנה, סאן דור, חברת הבת של אל על חתמה על הסכם הבנות לקראות מיזוג בין החברות. 

ראש העיר יצחק הלוי טוען במכתבו כי המיזוג הצפוי בין החברות יפגע בתיירות האווירית לאילת, תדירות הטיסות תרד ותדירות הטיסות של ישראייר תפחת ואולי אפילו תיפסק לחלוטין - דבר שישאיר את ארקיע כחברה היחידה הטסה לעיר.

ראש העיר כותב כי "בסיס החשש נעוץ בהצהרות הנשמעות מחברת אל על כי קו תל אביב אילת אינו קו רווחי מבחינתה", לפיכך הוא אומר כי "ההשלכה המיידית והברורה של קיום מונופול כזה היא כמובן שמחירי הטיסות יאמירו, דבר שיפגע בתיירות ובמסחר שמהווים חלק ניכר מפרנסת תושבי העיר". הדרישה של ראש העיר הוא שאל על תתחייב להמשך קיום הקו כתנאי לאישור המיזוג בינה לבין חברת ישראייר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר