הדיאטה המפתיעה של דוגמנית העל

שיבולת שוער ופירות? אאוט. פיצה המבורגר וסטייקים? אין • הדוגמנית האוסטרלית ג'סיקה הארט מאמינה שמותר לאכול הכל

ג'סיקה הארט // צילום: אינסטגרם // ג'סיקה הארט // צילום: אינסטגרם

בטח יצא לכם לא אחת להסתכל על דוגמניות ושחקניות ולתהות מה הבנות החטובות האלה אוכלות כדי להראות כמו שהן נראות. כמעט כולנו מדמיינים דיאטה שמורכבת מעשב, חטיפי חלבון או אולי אפילו מרחיקים לכת ומדמיינים הפרעת אכילה כזו או אחרת.

אולם, ג'סיקה הארט, סופרמודל בלונדינית מיבשת אוסטרליה עשויה להפתיע אתכם. הדוגמנית, לשעבר כוכבת של מותג "ויקטוריה סיקרטס", טוענת כי היא נוהגת ליהנות באופן קבוע מג'אנק פוד, מוצרים מעובדים ושומן, בנוסף למזון בריא ושפע של אימוני כושר.

A post shared by Jess Hart (@jesshart) on

Jul 4, 2015 at 1:08pm PDT

"אני אוכלת המון בשר. בעבר ניסיתי להילחם בזה מסיבות בריאותיות אך אני מוצאת שמזון שנחשב בריא כמו פירות ודייסה גורמים לי להרגיש נפוחה ונטולת אנרגיה", מספרת הארט לדיילי מייל האוסטרלי. "אני משתדלת לגוון ולאכול מהכל, לפחות בכמות קטנה. כשאוכלים מהרבה דברים מרגישים שאוכלים יותר. אם יש משהו שאני לא יכולה לאכול זה פשוט גורם לי לרצות אותה יותר ובסופו של דבר ישבור אותו", מודה הארט.

A post shared by Jess Hart (@jesshart) on

Jun 27, 2015 at 5:02pm PDT

"אני מתה על פיצה ועל המבורגר. הם קבועים בתפריט שלי. אני פשוט יודעת לאזן את זה עם מזונות קלוריים פחות כמו סלט. אני שותה במהלך היום מים עם סירופ פירות, חשוב מאוד להישאר במאזן מים תקין", אומרת הארט.

לבקשת העיתון סיפקה הארט תפריט יומי ממוצע בו היא מתארת את סדר יומה. לארוחת בוקר אוכלת הארט מוזלי ויוגורט, לצד כוס תה או קפה. לארוחת צהריים היא אוכלת חזה עוף לצד סלט. במהלך אחר הצהריים היא נוהגת לנשנש גזר ומלפפון עם חומוס (ישראלי משהו) ולארוחת ערב היא ממליצה על סטייק בקר ואורז עם ברוקולי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר