העבריין יהושע אטדגי מת מפצעיו

אטדגי נורה סמוך לאולם אירועים בחדרה לפני יותר משבוע ומת היום בבית החולים • נהגו ומאבטחו נורו ונפצעו

פיצוץ על רקע פלילי בקיסריה (ארכיון), צילום: יצחק ברבי

העבריין יהושע אטדגי, שנורה בשבוע שעבר ליד אולם אירועים בפארק תעשיות בקיסריה, מת היום (רביעי) מפצעיו בבית החולים. הלוויתו תיערך היום בבית העלמין בחדרה.

אטדגי (48) נורה יחד עם מאבטח ונהג שהיו עמו, תושבי חדרה בני 27 ו-28 שנפצעו באורח בינוני וקשה. העבריין היה בעבר כבר יעד לניסיון חיסול, כשמטען הוצמד למכוניתו ופצע אותו קשה.

מהמשפחה נמסר לחברים שהתקשרו לעודד עם היוודע הבשורה המרה כי הם ציפו לרגע הטרגי הזה, למרות שקיוו כי הסוף יהיה כמו בפעמים הקודמות שבהן ניצל. "התפללנו כולנו שהוא ישרוד את זה, אבל ידענו שזה הולך לקרות. ידענו שזה יגמר אחרת ושנגמר לו המזל", אמרו. 

אטדגי. תמונה מיוני 2013 // צילום: יהושע יוסף

אחד החברים טען: "כולם יודעים מי אחראי לרצח הזה, גם במשטרה, ואף אחד לא מדבר על זה. מדובר במלחמות בין עבריינים, בין משפחות פשע ולזה אף אחד לא רוצה להיכנס".

בלילה שבין שני לשלישי בשבוע שעבר בשעה 01:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על שלושה פצועים מירי סמוך לאולם ארועים בקיסריה.

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהיה בדרכו, חבר לרכב פרטי ופינה לבית חולים הלל יפה את יעד החיסול הפלילי, בהכרה, עם פצע ירי בפלג גופו העליון. לאחר טיפול רפואי ראשוני בבית החולים הוא הועבר לבית חולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם. שני פצועים נוספים פונו עצמאית לבית חולים הלל יפה. בן ה-28 נפצע באורח  קשה, עם פציעה בפלג גופו העליון, שפונה לאחר טיפול ראשוני לבית חולים רמב"ם וצעיר (27) נוסף במצב בינוני עם פציעות בגפיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר