מנת קרב: שופרסל החליטה להכריז מלחמה על קוקה קולה, והודיעה על השקת משקה קולה משלה, תחת המותג הפרטי של החברה.
הבקבוקים, עיניכם הרואות, מעוצבים בצורה דומה מאוד לזו של המשקה המוכר, המשווק בישראל על ידי החברה המרכזית למשקאות. לוגו שופרסל מופיע עליהם באותיות קטנות, ואולם המשקאות החדשים, ממש כמו המוכרים, ישווקו בבקבוק בצבע אדום לקולה, ובבקבוק בצבע שחור למשקה הדיאטטי. גם צבע הפקק דומה. במחיר ההשקה, כמובן, יתרון למותג הפרטי: הוא יימכר ב־4.30 ש' לבקבוק 1.5 ליטר, או 14.90 ש' לרביעייה.
הקולה של שופרסל מיוצרת בטורקיה, במסגרת שיתוף פעולה עם תאגיד יפני בשם DyDo DRINCO. במסגרת זו תשיק הרשת גם סדרת מיצים ומים מינרליים. זה ניסיון שני של הרשת להיכנס לשוק התוסס, לאחר שלפני כשש שנים, בסמוך למחאה החברתית, השיקה משקה בסדרה מוזלת בשם "הקו הלבן".
בשופרסל מכחישים את הדמיון בעיצוב ומוסרים בתגובה: "המשקאות עוצבו בעיצוב מקורי על מנת לתת את חוויית הרעננות של משקה קולה תוך שמירה על קווי עיצוב מבדלים מהמותג המוביל. עיצוב הגרפיטי שונה מהותית מהעיצוב של המותג המוביל ובקבוק המוצר בעל מאפיינים שונים, לרבות גובהו".
מהחברה המרכזית למשקאות לא נמסרה תגובה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו