"תרופת פלא" לתינוקות שמתקשים לישון

הורים בבריטניה נשבעים כי קרם של אחת מחברות הסבונים במדינה מספק לילדיהם לילה של שינה רצופה

תרופת הפלא להפרעות שינה בקרב פעוטות? // תרופת הפלא להפרעות שינה בקרב פעוטות?

אמא של פעוטה אנרגטית שלא הפסיקה להתעורר באמצע הלילה טוענת כי מצאה תרופת פלא שמסייעת להשיג שינה טובה ורציפה בקרב פעוטות.

פאריס קלואי, מהעיר רדמונד שבמחוז אסקס בבריטניה שעובדת כנציגת תמיכה טכנית, התקשתה בעבודתה כי לא ישנה היטב בלילה מכיוון שבתה האנרגטית מתעוררת לפחות שש פעמים בלילה.

האם סיפרה כי בייאושה פנתה דווקא לחנות לסבונים וקרם גוף של רשת "לאש" והם הציעו לה קרם גוף המכונה "סליפי" שאמור לסייע בשינה.

הקרם נועד להיות מוצר מיוחד לעונת החגים אך קלואי והורים נוספים גילו כי לקרם, שנועד למבוגרים, יש השפעה נהדרת על תינוקות שמתקשים להירדם. הקרם, ששווק בשבוע שעבר, נחטף מהמדפים ואזל בחנויות ברחבי בריטניה לאחר שהורים רבים גילו את תכונותיו המרגיעות.

פאריס וביתה הפעוטה // צילום: פייסבוק
פאריס וביתה הפעוטה // צילום: פייסבוק

פאריס ובתה הפעוטה // צילום: פייסבוק

"הקרם הזה הוא לא פחות מנס, במיוחד בשבילי, אם שנאלצת לעבוד לפרנסת המשפחה. כשאני מורחת אותו על בתי אני מרגישה מנומנמת בעצמי", סיפרה קלואי הנרגשת.

אני נאלצת לעבוד משמרות ארוכות ולא תמיד יש לי די זמן לישון כשהיילי, בתי, מתעוררת. זה הגיע למצב שנאלצתי לבלות איתה לילות שלמים בהסתובבות בעגלה כי היא פשוט לא נרדמה", אמרה קלואי.

"הקרם פשוט מדהים, לא חשבתי בחיים שמשהו כה פשוט יעבוד כל כך טוב", אמרה האם. להורים לילדים צעירים שבינכם הזקוקים לשעות שינה, את הקרם ניתן להשיג בחנויות רשת LUSH . למרבה הצער הרשת לא פועלת בישראל אך רכישה באינטרנט היא בהחלט אפשרות. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר