רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת HOT הודיעו היום (חמישי) כי חתמו על שיתוף פעולה, במסגרתו יימכרו ב-36 סניפי רשת רמי לוי מוצר טלוויזיה תחת המותג רמי לוי TV-HOT by.
המוצר כולל ערוצים ותכני VOD באמצעות ממיר. ניתן יהיה לרכוש חבילת טלוויזיה במחיר 89 שקלים לחודש וחבילת טלוויזיה ואינטרנט במהירות 30 מגה במחיר של 135 שקל לחודש. ההרשמה תחל מיידית וההתקנות יחלו בספטמבר.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT, ציינה: "אנו שמחים לחבור לרשת רמי לוי, שחקן מוביל בשוק הקמעונאות, בעל ניסיון והצלחה בתחומים רבים. אין לי ספק שבאמצעותו נצליח לגעת בקהלים נוספים".
רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר: "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל משום שהיא היחידה שמציעה שילוב של ארבעה מרכיבים שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט".
רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD, ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.
כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי Sport 5.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו