מייקל קורס רכש את ג'ימי צ'ו ב-1.350 מיליארד דולר

רכישת המותג האייקוני תבסס את מעמדה של קבוצת מייקל קורס בשוק אופנת היוקרה העולמי • המעצב ג'ימי צ'ו מוכר בעולם בזכות נעלי היוקרה האופנתיות שעיצב

"המותג ג'ימי צ'ו צפוי לצמיחה משמעותית בעתיד". נעליים בעיצוב ג'ימי צ'ו

חתיכת מסע שופינג: קבוצת מותג האופנה האמריקאי מייקל קורס, הודיעה היום (שלישי) כי הגיע להסכם לרכישת המותג ג'ימי צ'ו, מותג נעלי היוקרה ואביזרי אופנה בסכום של 1.350 מיליארד דולר. העסקה אושרה על ידי מועצת המנהלים של שני המותגים. 

"אנו שמחים להודיע על רכישת ג'ימי צ'ו, מותג אייקוני בעל היסטוריה עשירה  הידוע בהיותו בית יוקרה עולמי מוביל", אמר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס,והחמיא למעצב ג'ימי צ'ו שידוע ברחבי העולם בנעלי היוקרה האופנתיות שעיצב לאורך השנים. עוד הוסיף, "החברה, מובילת דעת קהל בקביעת מגמות אופנה גלובאליות, ונודעת בזכות עיצוב חדשני ומלאכת עבודת יד קפדנית. אנו מאמינים כי המותג ג'ימי צ'ו צפוי לצמיחה משמעותית בעתיד והחברה שלנו מחויבת לתמוך בהון המותג החזק שג'ימי צ'ו בנה ב-20 השנים האחרונו"

"מעריצים את הסגנון הזוהר של המותג והאמירה האופנתית". מייקל קורס // צילום: ויקטור דה מרשל

גם מייקל קורס, יו"ר כבוד ומנהל הקריאייטיב הראשי של מייקל קורס החמיא למותג הנרכש: "ג'ימי צ'ו הוא בית אופנה יוקרתי המציע נעליים ייחודיות, תיקים ואביזרים נלווים. אנו מעריצים את הסגנון הזוהר של המותג והאמירה האופנתית הניכרת באופיו ובעיצוביו של המותג. אנו מקבלים בברכה את ג'ימי צ'ו לקבוצת היוקרה שלנו".

פייר דניס, מנכ"ל ג'ימי צ'ו, ציין כי: "זו זכות גדולה עבור צוות הניהול שלנו להוביל את ג'ימי צ'ו בתקופה כה מרגשת לחברה שלנו. אנו משוכנעים שיש עוד הרבה דברים נפלאים שמצפים למותג בשנים הקרובות.  אנו מצפים ונרגשים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ההנהלה והצוות של מייקל קורס בכדי להמשיך לפתח את המותג האייקוני שלנו. שתי החברות חולקות את אותו חזון של סטייל והובלת מגמות אופנה. מורשת היוקרה שלנו היא הבסיס של ג'ימי צ'ו ואנחנו נמשיך להוביל את חזון המותג שלנו לצרכנים ברחבי העולם".

איידול ציין כי ,פייר דניס ימשיך בתפקידו כמנכ"ל ג'ימי צ'ו שמוביל את המותג מאז 2012, שבמהלכו חווה ג'ימי צ 'ו גידול במכירות בהיקף של 11% בשנה. גם  מנהלת הקריאייטיב סנדרה צ'וי תמשיך להוביל את צוותי העיצוב והקריאייטיב בחברה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר