בחירה של התשובות האישיות של הגולש תעניק לו רשימת הופעות מוזיקה חיות המותאמות להעדפותיו // צילום: יח"צ

חי ובועט: שירות הכרטיסים החדש של eco99

תחנת המוסיקה משיקה אפשרות להזמין כרטיסים להופעות באתר האינטרנט של התחנה • החידוש: מיקוד בהעדפות הצרכן

אחרי שהפכה לאחת מתחנות המוסיקה הפופולאריות בישראל, תחנת הרדיו eco99fm ממשיכה להתרחב: בימים אלה משיקה התחנה את eco tickets- פיצ'ר חדש, המאפשר רכישת כרטיסים להופעות מוזיקה חיות באמצעות פלטפורמות הדיגיטל שלה, באתר www.eco99.fm

בתחנה מספרים כי  החידוש העיקרי, המבדיל אותם מהאחרים הוא, המיקוד בצרכן עצמו ובהעדפותיו האישיות. תחת הרובריקה 'יוצאים להופעה' יתבקש הגולש להשיב על שתי שאלות 'עם מי בא לך לצאת?' (תשובות אפשריות- 'עם החבר'ה', 'עם המשפחה', 'עם החצי השני שלי' ועוד) או 'מה בא לכם?' (תשובות אפשריות- 'לתת בראש', 'להתרגש ממש', 'לקפוץ ולהרים' וכו'). 

בחירה של התשובות האישיות של הגולש, תעניק לו רשימת הופעות מוזיקה חיות המותאמות להעדפותיו, כפי שנבחרו על ידי מחלקת התוכן והעורכים המוזיקליים של התחנה. בנוסף, יוכל הגולש לבחור הופעות על פי שם האמן, מיקום ההופעה, או איזור בארץ. להשלמת חווית הרכישה וההתארגנות לקראת ההופעה, בצמוד לכל הופעה מוזיקלית, יוכל הגולש ליהנות מפלייליסט מותאם, ערוך ומוכן להשמעה. הכרטיסים שיוצעו באתר הם של אמנים מקומיים, אמנים בינלאומיים שיופיעו בארץ ולהופעות בחול. 

חגית קמין, מנכ"ל eco99fm מסרה: "לפני כשנה התחלנו ביישום אסטרטגיה עיסקית הכוללת הובלת שוק הסטרימינג בישראל. התחנה ביקשה- והצליחה- לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברנו את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות. הכניסה שלנו לשוק הכרטיסים להופעות מאפיינת מגמה עולמית. רק לאחרונה דווח כי, ענקית המוזיקה באינטרנט Pandora רכשה את ticket fly, וכי התוצאות העסקיות חיוביות ומוצלחות".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו