חברת הכבלים הוט משנה את שמה ומעתה תיקרא Altice, על שם הקבוצה שמחזיקה בבעלות המניות שלה.
Altice הודיעה אתמול על אסטרטגיה גלובלית חדשה: קבוצה אחת, מותג אחד - וחשפה בתוך כך זהות תאגידית חדשה. המיתוג החדש ייושם בחברת הוט ובכל חברות הקבוצה בעולם עד סוף הרבעון השני של שנת 2018. בארץ יבוצע המיתוג רק מתחילת השנה הבאה.
המהלך מגיע אחרי 15 שנות פעילות והתרחבות של יזם הקבוצה פטריק דרהי באמצעות רכישות ומיזוגים של חברות תקשורת מובילות בעולם. לדברי מנכ"לית הוט, טל גרנות־גולדשטיין, "זוהי נקודת ציון חשובה ומשמעותית בחיי החברה. הוט היא חברת התקשורת היחידה בישראל שהיא חלק מקבוצה בינלאומית. התכנסות תחת מותג בינלאומי תחזק את החברה אף יותר ותאפשר לה, תחת ההנהגה וההובלה של ההנהלה המקומית, להמשיך את תנופת הצמיחה האדירה שבה היא נמצאת בשנתיים האחרונות, תוך שאנחנו ממשיכים למנף את הידע והיכולות של Altice, קבוצת התקשורת הגלובלית הצומחת ביותר בעולם. לקוחותינו ייהנו מהיותם לקוחות של הקבוצה הבינלאומית היחידה בשוק התקשורת בישראל".
היסודות שעל פיהם נבנה המיתוג החדש משקפים את מעמדה של Altice כקבוצה רב־ממדית הפועלת ברחבי העולם בתחום התקשורת, תוכן, מדיה, פרסום, נתונים ושירותים נוספים בפריסה עולמית. מנכ"ל Altice, מישל קומב, אמר אתמול כי אלטיס נכנסת היום לעידן חדש, כחלק מהפיכתה לקבוצה מובילה בתקשורת, בתוכן ובפרסום.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו