חברת ארקיע משנה כיוון: החברה סיימה בשבוע שעבר מהלך של מיתוג מחדש, בעלות של כ־1.6 מיליון דולר, שמיועד למצב אותה כחברת נופש המציעה ללקוחותיה, מלבד כרטיסי טיסה, חבילת נופש מושלמת הכוללת בתי מלון, הסעות, כרטיסים לאטרקציות שונות, טיפים ועוד.
המיתוג החדש מציב את החברה בקטגוריית Joy & Fun Airline, ובהתאם אימצה החברה לוגו חדש וצבעוני וסיסמה קליטה: "ארקיע, מא' ועד כיף". תהליך המיתוג ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בעיתונים ובשלטי חוצות, בעלות של כ־3.5 מיליון שקלים.
המיתוג החדש כולל חידוש צי המטוסים של החברה, המונה כעת שמונה מטוסים ויגדל, לדברי מנכ"ל ארקיע, ניר דגן, ל־12. באירוע השקה חגיגי שנערך בשבוע שעבר ברומא הכריז דגן כי ארקיע, שבשליטת קבוצת נקש, רכשה ארבעה מטוסים חדישים מתוצרת קונצרן איירבוס האירופי, מדגם A321neo.
על פי התכנון, המטוסים יחלו להגיע ארצה בסוף השנה הבאה, ויחליפו את מטוסי הבואינג 757 המזדקנים. כמו כן, תפעיל החברה שישה מטוסי אמבראר 195.
"קבוצת נקש רכשה גם שני מטוסי איירבוס A330neo רחבי גוף לטווח רחוק, ואופציה לשניים נוספים", במסיפר המנכ"ל, "בשלב זה הם עדיין לא מיועדים לארקיע, אבל אנחנו בהחלט רוצים שיגיעו אלינו". לפי התפיסה החדשה, ארקיע מטיסה את לקוחותיה ישירות ליעדי הנופש ולא לנמלי תעופה מרכזיים. לאחרונה גם הוסיפה החברה 15 אתרים בינלאומיים לרשימת יעדיה.
מתוך 1.7 מיליון הנוסעים שארקיע מטיסה בשנה, מיליון טסים לאילת. החברה, שהוציאה בשנה האחרונה משירות את מטוסי הטורבו־פרופ מדגם ATR, שזוהו כל כך עם הטיסות לעיר הנופש הדרומית, תציע לנוסעיה בקו זה מטוסי סילון שיצוידו גם במערכות בידור ואינטרנט.
עוז ברלוביץ', מנכ"ל חטיבת ארקיע אינטרנשיונל, אמר כי החברה מבססת את עצמה כהיברידית, "מיד קוסט, לנישות שחברות ישראליות אחרות לא טסות אליהן". טיסה לסרדיניה, למשל, עולה 450 דולר, וחבילת נופש בעלות של 800-700 דולר.
הכותב היה אורח ארקיע ברומא טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו