חברת התעופה יונייטד שוב מגיעה לכותרות. לאחר התקרית החמורה בה הורד נוסע בכוח מהמטוס, כעת מגיעה תקרית נוספת בה נאלצת החברה להתנצל ולפצות את הנוסעת.
המקרה המוזר התרחש בשבוע שעבר, במהלכו עלתה אזרחית צרפת למטוס בשדה התעופה "ניוארק" שבניו יורק לטיסה שחשבה שיעדה הבירה הצרפתית. הנוסעת, שלא דוברת אנגלית, עלתה בטעות על המטוס הלא נכון ולאחר מספר שעות גילתה שנחתה בסן פרנסיסקו ולא כפי שחשבה, בפאריס.
למרות סימנים מקדימים, הנוסעת לא זיהתה את הטעות. כאשר עלתה למטוס היא גילתה שמישהו יושב במקום שלה ובמקום לבקש ממנו להשיב לה את מקומה, היא פשוט התיישבה בכסא ריק שהיה בסמוך.
בדיעבד הסתבר כי צוותי חברת התעופה כרזו מספר פעמים על שינוי בשער ההמראה, אך הכריזה נעשתה באנגלית בלבד והנוסעת הצרפתייה, שלא מבינה מילה באנגלית לא הבינה כי שער ההמראה השתנה וכאמור, ניגשה לשער המקורי, עברה את צוותי הביקורת והמריאה לכיוון השני למרחק של כ-5,000 קילומטרים.
לאחר שהבינה הנוסעת שנחתה ביעד הלא נכון, היא ניגשה למשרדי החברה שם התנצלו בפניה ופיצו אותה בכרטיס טיסה נוסף ובשובר לבית מלון בחופשתה הבאה. הנוסעת נאלצה להמתין 11 שעות עד לטיסה הבאה לצרפת והמסע שהיה אמור להמשך כ-8 התארך והגיע ל-28 שעות!
חברת יונייטד התנצלה על המקרה, מהחברה נמסר: "אנו פועלים עם הצוותים בניוארק לבירור התקרית בכדי לוודא שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם".
מקרה דומה התרחש בשנה שעברה בנמל התעופה בן גוריון לאחר שאזרח גרמני מוסלמי המריא מטורקיה במטרה להגיע לדובאי. הנוסע שלא שהצליח לעבור את כל מערכות הבידוק נחת בסופו של דבר בתל אביב והוחזר לטורקיה.