מקצרת את התור: חברת התעופה בריטיש איירווייז תהיה הראשונה להסתייע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר, המזהים את הנוסע לפי תווי הפנים שלו, תוך סריקה מהירה של הדרכון, בתהליך הקליטה והעלייה למטוס.
בריטיש איירוויז
בנמל התעופה הית'רו שליד לונדון יותקנו שלוש עמדות, שבהן יוכלו הנוסעים להסתייע בטכנולוגיה החדשה ולהימנע מהתורים הארוכים בשרוול למטוס ובקליטה בו. כל זאת - באופן ידידותי וללא צורך בהתערבות של איש צוות קרקע. עם זאת, בחברה הבהירו כי בכל מקרה יהיו במקום גם דיילי קרקע כדי לסייע לנוסעים במידת הצורך.
זאת ועוד, עד תום השנה תהיה בריטיש איירווייז לחברת התעופה הראשונה שתציע חיבור רשת בפס רחב בעזרת רשת הדור הרביעי במהירות גבוהה בטיסות באירופה, עם כוונה לחבר 90 אחוזים מכלל הצי שלה עד 2019. לקוחות החברה יוכלו להשתמש במכשירים שלהם כדי לגלוש באינטרנט, לגשת לאימיילים ולבדוק את המדיה החברתית. כמו כן, תהיה גישה לתוכן וידאו מאתרי שיתוף פופולריים כגון נטפליקס ויו־טיוב.
בריטיש איירווייז מפעילה 19 טיסות שבועיות בקו תל אביב־לונדון במטוסי בואינג 777 ובמטוסי בואינג 787. בכל אחת מהטיסות מופעלות ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה, מחלקת העסקים "קלאב וורלד", מחלקת התיירות המשודרגת ומחלקת התיירים.
מנכ"ל החברה, אלכס כרוז, אמר, בין השאר: "אנו צריכים להתמקד בהעצמת חוויית הפרימיום. כלומר, בהצעה של שירות עכשווי, חוויה קולינרית משופרת ואחידות בחוויית השירות. במחלקת התיירים, שם אנו יודעים כי המחיר הוא המניע העיקרי, אנו צריכים למקד את מאמצינו באספקת יותר מושבים במחירים הנמוכים ביותר, תוך מתן אפשרויות בחירה לקהל לקוחותינו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו